Converse Sikersztori

Te is keresed az utat ahhoz, hogy hogyan tudnád fellendíteni a webshopod értékesítési számait és eredményeit?📈

A Converse története talán éppen az, amit ismerned kell! Az ikonikus cipőmárka az Orbico franchise részeként egy nagy lépést tett előre azzal, hogy bevezette a SalesManago marketing automatizálási platformot, és az eredmények önmagukért beszélnek. Az alábbiakban ezt a sikertörténetet olvashatod.🔥

A kihívás: Automatizálás iránti igény

Az Orbico cégcsoport 1993 óta van jelen a kelet- és közép-európai régióban. A cég a Converse webáruház marketing stratégiáját is fejleszteni akarta. A növekvő online forgalom mellett azonban egyre nagyobb kihívást jelentett a potenciális vásárlók hatékony megszólítása, a hírlevélküldés és az ajánlatok személyre szabása.

A cégcsoport célja az volt, hogy egy olyan digitális marketing platformot találjanak, amely képes kezelni a komplex igényeket, és segít növelni a konverziókat.


Hogyan segített a SALESmanago a Converse márkának?💡

A SALESmanago platform segített a Converse-nek, hogy sokkal ügyfélközpontúbb legyen a marketingje. A következő területeken ért el a híres lábbelik gyártója igen komoly sikereket:

  • Vásárlói kapcsolatok építése: A webshop felületén megjelenő „social proof” widgetnek köszönhetően több látogató vett valamilyen terméket. 💬👥
  • Anonim látogatók konvertálása vásárlóvá: A webáruház látogatóit sikeresen konvertálták regisztrált vásárlókká. 🚶‍♂️➡️🛒
  • Személyre szabott értesítések: Akár email, weboldali pop-up vagy SMS – a vásárlók mindig megkapták a számukra fontos ajánlatokat, melyek később konverziókban mutatkoztak meg. 📲💬

Automatizált marketing kampányok 🎯📧

A SALESmanago-val a Converse automatizált kampányai kiemelkedően sikeresek voltak az alábbi területeken:

  • Omnichannel kommunikáció 📱💻: Több csatornán keresztül, mint például email, web push és SMS, egyszerre érték el a vásárlókat, mindezt a legjobb (azaz az üzenetet fogadó személy számára legideálisabb) időpontban. A kampányok személyre szabott ajánlatokat küldtek, így növelve a vásárlói elköteleződést és a konverziókat.
  • Elhagyott kosarak visszaszerzése 🛒🔙: Az elhagyott kosarak visszanyerése érdekében indított kampányokkal emlékeztették a Vásárlókat a félbehagyott rendelésekre. Ez a stratégia jelentősen megnövelte a fizetési folyamatok véglegesítését és az eladásokat.
  • Dinamikus re-targetálás 🔄📊: Több csatornán keresztül futó retargetáló kampányokkal elérték azokat a Vásárlókat, akik korábban érdeklődést mutattak, de nem vásároltak. Ez a célzott megközelítés nagymértékben növelte az újravásárlás esélyét, és erősítette a márkához való hűséget.

Eredmények és növekedés🚀

Az eredmények pedig önmagukért beszéltek:

  • 850%-kal magasabb átkattintási arány (CTR) és 161%-kal magasabb megnyitási arány (OR) a dinamikus e-mailek esetében, a hagyományos “tömeges” hírlevél kampányokkal szemben
  • Az automatikusan támogatott tranzakciók több mint 54%-át a platform (SALESmanago) automatizmusai generálták
  • Az adatbázis évi 28%-al növekedett

Fejlődési lehetőségek

A Converse további fejlesztéseket is tervez a SALESmanago segítségével, amelyek közé tartozik a Cinderella AI Visual Products Search, egy teljesen új lojalitás program elindítása, valamint a vásárlói preferencia központ alkalmazása is.

Összefoglaló

A Converse webáruházának sikertörténete egy remek példája annak, hogyan segíthet egy marketing automatizációs szoftver az e-kereskedelemben. A perszonalizált ajánlatok, a többcsatornás kommunikáció, és az automatizált folyamatok mind segítették a Converse-t, hogy jelentős növekedést érjen el az online értékesítésben.📈

➡️Ha kíváncsi vagy, hogyan érhetsz el hasonló sikereket a Te webshopodban is, megbízható ügyfél adatok gyűjtésével és annak felhasználásával, akkor jelentkezz most egy teljesen költség- és kötelezettségmentes online konzultációra!🎯

Itt kifejezetten a Te vállalkozásod / webáruházad igényeihez igazítva beszélünk az adatvezérelt marketing stratégiáról, amivel növeled a konverziót és a bevételeidet:👇👇👇

"*" a kötelező mezőket jelöli

Hasonló bejegyzések