Vezesd webshopod sikerre az online marketing erejével:
Tanuld meg az alapokat a Konverziómester Marketing Mesterkurzusán!

Szeretnéd átlátni a marketing komplex világát, és végre megérteni, mi a jó marketingstratégia, amivel webshopod sikeres lehet? Alapozó mesterkurzusunkkal egy átfogó képet kapsz az e-kereskedelem marketing minden fontos aspektusáról, amit aztán gyakorlatba is ültethetsz. Az itt szerzett online marketingtudás lesz az iránytűd minden olyan marketingtevékenységben, ami webshopodat érinti.

Ezt a tudást szerezheted meg a Konverziómester Webshop Marketingkurzusán:

PPC

Ismerd meg a Pay-Per-Click (PPC) kampányok szakértői titkait, és fedezd fel, hogyan hozhatod be a maximális konverziót online hirdetéseiddel.

SEO

Tudásodat bővítheted a SEO (keresőoptimalizálás) területén, és megtanulhatod, hogyan növelheted webshopod láthatóságát a Google organikus találati listáin.

Mérj mindent – Marketing mérési rendszerek

Fedezd fel a legújabb marketing mérési eszközöket és rendszereket, hogy könnyedén nyomon követhesd webshopod fejlődését számokban, lásd melyik stratégia működik, és hol van szükség további finomhangolásra.

E-mail marketing

Fedezd fel az e-mail marketing lehetőségeit, és tanuld meg, hogyan tervezhetsz és hajthatsz végre hatékony e-mail kampányokat az ügyfélszerzés és megtartás érdekében.

Marketing folyamatok automatizálása

Ismerd meg, hogyan automatizálhatod marketing folyamataidat, hogy időt és energiát spórolj, miközben optimalizálod a hatékonyságot.

Webshopodnak fontos alapok: hatékonyság-
növelés és vásárlói lojalitás

Tanuld meg, hogyan növeld az átlagos kosárértéket és erősítsd meg vásárlói lojalitásodat, hogy hűséges ügyfelekkel építhesd fel webshopod sikeres jövőjét.

Közösségi média

Tanuld meg hatékonyan használni a közösségi médiát a brand építéséhez és a webshopod növekedéséhez.

Készíts online marketing stratégiát

Hozz létre egy személyre szabott online marketing stratégiát, amely tökéletesen illeszkedik webshopod igényeihez és céljaihoz.

Kurzusstruktúra

~6 órányi tudásanyag 23 videón keresztül

Tartalom

1. rész Kezdetek és célok
Sikerút a hajón
Mennyi ideig tart szakértővé válni?
Tudd, hogy mi a nagy MIÉRTed!
A Konverzió Mester kurzus célja
Hogyan használd a mesterkurzust?
Honnan hová?
Neked nem kell egyedül!
2. rész A Tanulás útja és hibák
Egyéntől a csapatig, a tudás evolúciója
Kutatás és tapasztalat szerzés
Nem baj, ha tudod, hogy nem tudod
Az online marketing Szent Grálja
Te pontosan mit értesz az alatt, hogy…
Ha tudsz lélegezni, ez is menni fog
3. részMinden tanulás végső célja a megvalósítás
 Mitől hiteles egy online marketing szakértő?
 Ki vagyok én, és miért higgy nekem?
 Lifelong learning az online marketingben
 A konverzió a legizgalmasabb
 Az adatvezérelt döntés kulcsa
 Milyen mentalitás kell a mesterszint eléréséhez?
 Angolul tanultam és kinyílt a világ előttem
 A tanulásom számokban
 Ültesd a tudást gyakorlatba, hogy megtérüljön a befektetésed
4. részMindenre van megoldás
 Figyelj és kezdd el a megvalósítást
 Egyén – idő – csapat a vállalkozás szűk keresztmetszete
 Nagy hal, kis hal, gyors hal, lassú hal
 Kiszervezzem, vagy megcsináljam?
 Gondolkozz rendszerben
 Ne égesd a pénzed, online marketing okosan
5. részLegyen rálátásod
 Mikor veszed észre, hogy negatív a ROI?
 Ne várj a csodára, változtass okosan!
 Saját marketinges részleg, vagy inkább Ügynökség?
 Képezd magad megbízható forrásból!
6. részOnline marketing piac, konkurenciák
 Hogyan találod meg a legjobbat…
 Valódi konkurencia NINCS
 Szakértők egymás között
 Hiteles cégek, valódi arcok
7. részPDCA ciklus a hatékonyságért
 A PDCA ciklus
 A Konverzió Mester kurzus PDCA ciklusa
8. részA piackutatás rejtelmei
 Piackutatás új termék esetén
 Piackutatás már létező termék esetén
 Én hogyan csináltam…
 Saját példa 2.0
 A TE piackutatásod
 Piackutatás stabil bevételek esetén
 Garantált eredmény?
9. részAz Árazás
 Az olcsóbb a jobb vagy a drágább?
 Ár-érték arány és üzleti modell
 Mikor és hogyan emelj árat?
 Az extrém alacsony és extrém magas ár stratégiája
 Merd elkérni a szolgáltatásod árát!
10. részCélcsoport A-Z-ig
 Hogyan találd meg a célcsoportod?
 Ideális vásárlóból több is lehet
 Időbe telhet mire kiderül ki a célcsoportod
 A NEM-optimális vállalkozás stratégia
 Tanulj a versenytársaidtól!
 Fektess be pénzt vagy időt!
11. részWeboldal, webáruház
 Weboldalt csinálj vagy webáruházat?
 Amikor az is-is a jó megoldás
 A használhatóság fontosabb, vagy a dizájn?
 Egy weboldal vagy webáruház soha nincsen készen
 Az első sarokkő: a betöltődési sebesség
 Webergonómia fejlesztés lehetőségei
12. részA forgalomterelés alapjai
 PPC kampányok és a lyukas vödör
 Google Ads vagy Facebook hirdetés?
 ROAS nélkül sehová
 PPC kampányoktól az organikus forgalomig
 SEO vs PPC, idő vs pénz
13. részSEO-ról alaposan
 SEO tippek, tévhitek
 SEO kiszervezzem, vagy ne?
 Néhány gondolat a referral marketingről
14. részKezdj hozzá a méréshez!
 Mit mérjünk?
 Hogyan mérjük?
 A kritikus mennyiségű adat
 Legyen mérési rendszered!
 Kulisszatitkok: így mérek én
 Kérj visszajelzést!
15. részA visszatérő vásárló
 A legfontosabb KPI-ok webhoptulajdonosoknak
 Ügyfélélmény, upsell, cross sell
 Mi így csináljuk: a csomagajánlat
 A marketingpszichológia biztos alap, amire építhetsz
 E-mail marketing és saját mobilapplikáció
 Neked már van mobilapplikációd?
16. részAz örökzöld e-mail
 A profi e-mail marketing alapjai
 Optimalizáld a levélküldési gyakoriságot!
 Kezdő e-mail marketingezők részére
 Hogyan tartsd életben a listád?
 Válaszd ki Te a megfelelő szoftvert!
17. részTeremts Pénzt és Időt!
 A vásárlód problémája
 Az online marketing legnagyobb haszna
18. részHatékonyságnövelő automatizáció
 Automatizálj, növeld a hatékonyságod!
 Lásd át a folyamataid!
19. részA rendszer elemei
 Mindennek az alapja a rendszer
 Kezdő lépések: weboldal, webáruház
 E-mail marketing szoftver
 Feliratkozók gyűjtése
 Bankkártyás fizetés
 Projektkezelő szoftverek
 Naptár, ami mindig kéznél van
 Rendszerelemek integrációja
 Rendszerépítés PDCA ciklussal
20. részVáltozz a változással
 Csak a változás örök
 Tanulj és nyújts minőségi szolgáltatást!
 Az online marketing sablon
21. részKözösségi média
 Fontos jelen lenni?
 Melyik felületet használjam?
22. részVideomarketing: on
 Megkönnyíti a kommunikációt
 Ha kényelmetlen kamera elé állni
 Csak kezdd el!
 Elsőre mindenkinek nehéz
 Youtube vagy Tiktok?
 Ahogyan én tapasztaltam
23. részInspiráló sikersztorik
 Sikersztori: építőipari cég
 Sikersztori: állateledel webshop
 Sikersztori: e-commerce revolution
 Nem sikersztori: a konklúzió

MIÉRT ÉRDEMES TŐLEM TANULNOD

Király Krisztián online marketing és e-kereskedelmi szakértő, az Ecommerce Revolution szakmai mentora, az Év Webshopja Verseny Zsűrijének 2 éven keresztül volt a tagja, a Konverzió Mester online marketing ügynökség alapítója és vezetője, valamint a LEAPP Creators megálmodója.

A szakmája a szenvedélye: 19 nemzetközi minősítéssel és szakvizsgával rendelkezik az online marketing különböző területein. Nem csak dolgozik benne, hanem tanítja is, rendszeresen tart előadásokat nagyobb rendezvényeken és szakmai konferenciákon. Volt már meghívott előadó a Magyar Marketing Fesztiválon és az Ecommerce Expo-n is.

Legújabb víziója, hogy a LEAPP Creators technológiájának köszönhetően, a magyar webshopok számára is elérhetővé tegye az Ecommerce jövőjét, a mobil applikációt. 

Mesterkurzus Munkafüzet

De ez még nem minden. Mivel én is a “learning by doing” gondolkodásmód híve vagyok, nem is volt kérdés számomra, hogy a Konverzió Mesterkurzushoz készítünk egy külön Munkafüzetet is. Hiszen pont az online marketing területén hatványozottan igaz: szuper, ha ismered elméletben, de mit érsz vele, ha nem implementálod a gyakorlatban? Egy 27 oldalas Munkafüzetet állítottunk össze Neked, tele kérdésekkel és feladatokkal, hogy azonnal tudd hasznosítani a gyakorlatban is, amiket hallasz az oktató videókban. Ezt a Munkafüzetet megkapod tőlem AJÁNDÉKBA, teljesen függetlenül attól, melyik csomagot kéred.

⬇Itt egy rövid kis kivonat belőle, nézz bele, lapozd át⬇

MIT MONDANAK RÓLAM AZOK,
AKI MÁR DOLGOZTAK VELEM

Beerselection
A jó sörök szakértője

Somogyi Róbert
Bio Zoo

Tomán József
céghatékonyságövelő specialista

Körmöczi-Kriván Péter
író és magabiztos tréner

Czár Gina és Czár Iván
Czár Ékszer webáruház

Weisz Tamás
Sziget-Szer Kft.

Dr. Pető Bence
könyvmarketing szakértő

Krisztiánnal és a Konverzió Mester Kft. csapatával 2020. óta dolgozunk együtt. Az első év „az alapok” lerakásáról szólt: egy új weboldalt építettünk fel, új mindent átfogó online marketing stratégiát alkottunk meg és kiépítettük CRM rendszerünket is.
Mindent egy mérési rendszerbe helyeztünk, így folyamatosan tudunk optimalizálni és finomhangolni. A közös munkának köszönhetően már korábban is nagyon szép eredményeket értünk el, pl.:

  • drasztikusan megnőtt az árajánlatkérések száma, ezért új munkatársakat kellett felvennünk
  • oldalunk organikus forgalma csak az utóbbi 12 hónap alatt 178%-kal nőtt
  • profi CRM rendszerünkben mindent dokumentálunk, így egyértelműek a munkafolyamatok és pontosan tudjuk, kik az érdeklődők és kik a vásárlók, illetve melyik Ügyfelünknél hol tart a megrendelési vagy a kivitelezési folyamat

Az igazán kiugró eredmény azonban a tavalyi évben jött el: cégünk éves árbevétele 2,5-szeresére nőtt!

Romvári Zoltán
Ügyvezető és tulajdonos, RS Ablak

Mennyibe kerül?

Vajon mennyit ér meg Neked ez a Mesterkurzus? Mennyi pénzt és időt spórolsz meg magadnak, ha megszerzed ezt a tudást?

Nézhetjük abból a szempontból, hogy én több száz vagy inkább több ezer órányi tanulást és munkát fektettem bele, hogy összegyűjtsem és megszerezzem ezeket a tapasztalatokat. Ahogyan a Mesterkurzus egyik videójában is elmesélem, én csak a “hivatalos” kurzusokra (ahol kaptam egy Certificate-t a végén) több mint 3 millió forintot költöttem el eddig. De mondhatnám azt is, hogy volt olyan Ügyfelem, akinek megmutattam feketén-fehéren, hogy minden hónapban kb. 150 000,- Ft-ot dob ki az ablakon hirdetésekre, vagyis neki 1 év alatt kb. 1,8 millió forintot jelentett pluszban, hogy megtanítottam, hol és milyen számokat figyeljen.

Valószínűleg Te is ismered a jelenlegi piaci árakat. A 30 ezer forintos óradíj ma már teljesen átlagosnak mondható egy profi (!) online marketinges munkája tekintetében. Nálam is ennyi a konzultációs óradíj.

Ha szeretnéd, hogy valaki 6 órán keresztül foglalkozzon Veled és a Cégeddel / Webáruházaddal, az így legalább 180 000,- forintba kerülne Neked.

Ennél mindegyik Csomag kevesebbe kerül, de sokkal többet tartalmaz:

TUDÁS CSOMAGOK

Gyorsítósáv

Tartalma

Ár:
149 900Ft+áfa

Jól Jönne Egy Kis Segítség

Tartalma

Ár:
89 900Ft+áfa

Csináld Magad

Tartalma

Ár:
69 900Ft+áfa

100% ELÉGEDETTSÉG GARANCIA

Ahogyan azt a Konverzió Mester Kurzus egyik videójában is őszintén elmesélem Neked, én több ezer (!) órányi tanulást, és még több munkát és szakmai tapasztalatot, munkaórát fektettem bele, hogy megszerezzem ezt a tudást, amit most egy közel 6 órás Mesterkurzus formájában adok át Neked.

Mondhatnám úgyis: ez a kvintesszenciája mindannak, amit az utóbbi években tanultam és tapasztaltam a szakmai pályafutásom során.

Ezért is vagyok annyira biztos benne, hogy ez számodra is értéket ad.

Ezért is merek rá 100%-os Garanciát vállalni – 30 napig.

Vagyis amennyiben elvégzed a Mesterkurzust (erre 30 nap biztosan elegendő lesz), megnézed az összes videóját, és úgy találod, hogy nem tanultál belőle semmi újat, nem mutattam vagy mondtam Neked semmi hasznosat, akkor kérdés nélkül visszafizetem Neked a Mesterkurzus teljes árát. Nincs vita, nincs kérdés. Pont.

Növeld webshopodat a Konverziómesterrel!
Ne hagyd ki ezt az egyedülálló lehetőséget a webshopod növekedéséhez!

Regisztrálj most, és láss rá végre tisztán webshopod online marketingjére: