Sales Manago

Webáruház Ügyfélkapcsolati Platform: Az adatok perszonalizációjának következő szintje

Te ismered a különbséget a Customer Engagement Platform (Ügyfélkapcsolat-kezelő Platform) és a Customer Data Platform (Ügyféladat-kezelő Platform) között? Lehet, hogy olvastál már a Customer Data Platformokról, például valamelyik korábbi cikkünkben. Egy

Converse Sikersztori

Te is keresed az utat ahhoz, hogy hogyan tudnád fellendíteni a webshopod értékesítési számait és eredményeit?📈A Converse története talán éppen az, amit ismerned kell! Az ikonikus cipőmárka az Orbico franchise

Így készítsd fel webshopod egy sütik nélküli világra 🍪

Ha nem hallottál még a harmadik féltől származó adatok / sütik (ún. third party cookies) fogalmáról, valószínűleg az elmúlt 2 évet egy különösen kényelmes kő alatt töltötted.🙈Ne aggódj! Hadd adjunk

Bevételnövekedés automatizált E-mailekkel: a KrakVet kiugró sikere

A KrakVet, egy piacvezető kisállateledel kereskedés Lengyelországban. 2006-ban indultak és gyorsan váltak népszerűvé a gazdik körében, ezáltal sikeressé a kisállateledel e-kereskedelemben. 🐶Az egyre bővülő vásárlói bázis és a növekvő nemzetközi jelenlét

CDP vs CRM vs DMP – Melyik hozza a legtöbb profitot a webáruházadnak?

Ebben a cikkben részletesen bemutatjuk a klasszikus CRM szoftverek fájdalom pontjait, esetleges hiányosságait, és megmutatjuk, hogyan oldja meg mindezt a CDP, ezáltal is leegyszerűsítve a marketing erőfeszítéseket, és megnyitva az

🤯Mi az a Customer Data Platform? A CDP dióhéjban

A három részes „CDP dióhéjban” cikk sorozatban bemutatjuk a Customer Data Platform (CDP) alapjait: mi is ez, miben különbözik a régi rendszerektől, miért jobb, és ami a legfontosabb – hogyan

Harmadik féltől származó cookie-k: itt maradnak, de 2024-ben már nem olyan fontosak

A Google 2020 óta bejelentette, hogy eltávolítja a harmadik féltől származó cookie-kat a Chrome-ból a felhasználói adatvédelem javítása érdekében.  Idén július 22-én azonban a Google bejelentette, hogy nem folytatják ezt

Így ért el 1200%-os hatékonyság növekedést az Yves Rocher webshopja – és ez Neked is sikerülhet

Az Yves Rocher, Európa egyik vezető természetes kozmetikum gyártója, 1991 óta van jelen a lengyel piacon, és azóta folyamatosan növeli népszerűségét. Jelenleg 3 csatornán keresztül értékesítik termékeiket: webáruház, fizikai boltok

Ügyféladat Platform vagy Ügyfél-elköteleződési Platform? Melyiket válaszd webshopként?

A Customer Engagement Platform (Ügyfél-elköteleződési Platform) sokkal többet nyújt, mint egy Ügyféladat-platform (CDP), amit talán már ismersz és használsz is. A CEP nem csak adatokat gyűjt és egyesít, hanem nagymértékben

Ügyféladat platform (CDP) alapozó: a siker kulcsa az e-kereskedelemben

Ahogy webshopod növekszik, a marketing kiadásod is érthetően egyre nagyobb lesz, így hosszútávon kevesebb figyelmet kaphat a MarTech (Marketing Technológia) eszköztár fejlesztése. Pedig a marketing technológia hihetetlen ütemben fejlődik és

Így válj piacvezető webshoppá AI alapú személyreszabott ügyfélkommunikációval

A SALESmanago, egy Ügyfél Elkötelezettségi Platform, aminek segítségével OpenAI alapú és hiperperszonalizált E-maileket automatizálhatsz. A SALESmanago e-mail-tervezője azért jött létre, hogy segítse a webáruházad marketing csapatát vonzóbb és hatékonyabb kampányokat készíteni.

AI és E-mail marketing a webshopodban: repülj a csúcsra a SALESmanago-val

Az e-mail marketing továbbra is az egyik leghatékonyabb csatorna, amivel nagyon magas konverziót érhetsz el. Ha ezt a cikket olvasod, akkor ezzel valószínűleg már Te is tisztában vagy.Már korábban is