Google Consent Mode és a webshopod: Rengeteget bukhatsz, ha nem foglalkozol vele

Az adatvédelem az EU-ban turbó fokozatra kapcsolt. Az Európai Unió kinevezte a Google-t az adatvédelem egyik éllovasának és a Google máris lépett. Bevezette a Google Consent Mode-ot. Ha Te is Google-n hirdetsz és használod a Google univerzumot, akkor hatalmasat bukhatsz mint webshop tulajdonos, ha nem veszed komolyan az adatvédelmet. Miért is olyan fontosak vásárlóid adatai?…
BŐVEBBEN Google Consent Mode és a webshopod: Rengeteget bukhatsz, ha nem foglalkozol vele

Blokklánc technológia használata az e-kereskedelemben: pro és kontra

Az e-kereskedelem világában működő vállalkozások mind a B2B, mind a B2C szektorban folyamatosan keresik az újításokat a hatékonyabb működés érdekében. Az egyik ilyen újítás, ami nagy figyelmet kapott az e-kereskedelemben, az a blokklánc technológia. Nem csoda, hogy az olyan amerikai óriáscégek mint a Walmart, Starbucks vagy az Amazon Web Services máris alkalmazzák a technológiát. Ez…
BŐVEBBEN Blokklánc technológia használata az e-kereskedelemben: pro és kontra

AI chatbot: Az e-kereskedelem forradalmasítója 2024-ben

A mai gyorsan változó e-kereskedelem világában már nem luxus az AI integrálása, hanem egyenesen elengedhetetlen. Tudod miért? Mert ez az, ami különbséget tesz a jó és a nagyszerű ügyfélélmény között. Lényegében 94%-kal nőhet a vásárlási hajlandóság, ha a webshopod tökéletes vásárlói élményt biztosít. Az online vállalkozásoknak mind a működési hatékonyság, mind az ügyfelek elégedettségével lépést…
BŐVEBBEN AI chatbot: Az e-kereskedelem forradalmasítója 2024-ben

Google Cégem: Így állítsd be és optimalizáld percek alatt a siker érdekében

Mi lenne, ha azt mondanánk, hogy csak pár perc választja el a vállalkozásod a nagyszerű Google marketing eszközöktől? A Google Cégem lehetőségeit használhatod különféle üzleti célok elérésére. Nemcsak ingyenes és könnyen beállítható, de jelentős forgalmat generálhat weboldaladra vagy vállalkozásodba a Google Keresőből és a Google Térképből. Ebben a blogcikkben elolvashatod pontról pontra, hogy hogyan hozd…
BŐVEBBEN Google Cégem: Így állítsd be és optimalizáld percek alatt a siker érdekében
ügyfélélmény

Ügyfélélmény pozitív hatása a Webshopodban

A webshopod sikere nagyban múlik az ügyfélélmény optimalizálásán. Az online vásárlások ösztönzésének kulcsa a pozitív ügyfélélmény és lenyűgöző webshop tervezésében rejlik. A potenciális látogatók vonzásának és az online vásárlások ösztönzésének azonban sok módja van. Ebben a blogposztban megtudhatod, hogy merre indulj el, hogy Neked is elégedett ügyfeleid legyenek.  Mi az e-kereskedelem ügyfélélmény? Amikor a felhasználók…
BŐVEBBEN Ügyfélélmény pozitív hatása a Webshopodban
webshop indítás

A Webshop Indítás 5+1 Lépése

A saját webshop indítás egy izgalmas lehetőség. Lehetővé teszi, hogy megsokszorozd a vállalkozói (vagy akár alkalmazotti) bevételeidet, a határ pedig a csillagos ég lehet. Azonban a sikeres webshop indítás nem egy egyszerű feladat. Ez egy összetett folyamat, amely alapos tervezést és stratégiát igényel. Blogposztunkban részletesen kifejtjük a webshop indítás 5+1 lépését, amelyek segítenek Neked a…
BŐVEBBEN A Webshop Indítás 5+1 Lépése
PDCA-ciklus

PDCA-ciklus kulcs a webshopod sikeréhez

Az e-kereskedelmi szférában az átütő sikerhez fontos a digitális marketinget alkalmazni. Ügyfeleink nagy része webshop tulajdonos, akik növelni szeretnék bevételüket. Csapatunk a PDCA keretrendszert használja, hogy átütő sikereket érjenek el a webshop tulajdonosok. De mi is ez pontosan, és hogyan használjuk, hogy segítsük ügyfeleinket? Ebben a cikkben bemutatjuk részletesen a metódust, ami alapján Ügyfeleink 150%-os…
BŐVEBBEN PDCA-ciklus kulcs a webshopod sikeréhez
online marketing

Az online marketing erejével legyen webshopod piacvezető

Az online marketing stratégiádtól, nagyban függ a webáruházad sikere, napjaink felgyorsult digitális világában. Noha a közösségi média szerepet játszik ezen a területen, az online marketingstratégiák messze túlmutatnak rajta. Egy személyre szabott online jelenléttel jelentősen növelheted webshopod konverziós arányát. Továbbá, csökkentheted a kosárelhagyást és megszilárdíthatod ügyfélköröd. Ma Magyarországon sok esetben gyerekcipőben jár, a profi e-kereskedelem marketing….
BŐVEBBEN Az online marketing erejével legyen webshopod piacvezető