Google Consent Mode és a webshopod: Rengeteget bukhatsz, ha nem foglalkozol vele
Az adatvédelem az EU-ban turbó fokozatra kapcsolt. Az Európai Unió kinevezte a Google-t az adatvédelem egyik éllovasának és a Google máris lépett. Bevezette a Google Consent Mode-ot. Ha Te is Google-n hirdetsz és használod a Google univerzumot, akkor hatalmasat bukhatsz mint webshop tulajdonos, ha nem veszed komolyan az adatvédelmet. Miért is olyan fontosak vásárlóid adatai?…
Blokklánc technológia használata az e-kereskedelemben: pro és kontra
Az e-kereskedelem világában működő vállalkozások mind a B2B, mind a B2C szektorban folyamatosan keresik az újításokat a hatékonyabb működés érdekében. Az egyik ilyen újítás, ami nagy figyelmet kapott az e-kereskedelemben, az a blokklánc technológia. Nem csoda, hogy az olyan amerikai óriáscégek mint a Walmart, Starbucks vagy az Amazon Web Services máris alkalmazzák a technológiát. Ez…
AI chatbot: Az e-kereskedelem forradalmasítója 2024-ben
A mai gyorsan változó e-kereskedelem világában már nem luxus az AI integrálása, hanem egyenesen elengedhetetlen. Tudod miért? Mert ez az, ami különbséget tesz a jó és a nagyszerű ügyfélélmény között. Lényegében 94%-kal nőhet a vásárlási hajlandóság, ha a webshopod tökéletes vásárlói élményt biztosít. Az online vállalkozásoknak mind a működési hatékonyság, mind az ügyfelek elégedettségével lépést…
Google Cégem: Így állítsd be és optimalizáld percek alatt a siker érdekében
Mi lenne, ha azt mondanánk, hogy csak pár perc választja el a vállalkozásod a nagyszerű Google marketing eszközöktől? A Google Cégem lehetőségeit használhatod különféle üzleti célok elérésére. Nemcsak ingyenes és könnyen beállítható, de jelentős forgalmat generálhat weboldaladra vagy vállalkozásodba a Google Keresőből és a Google Térképből. Ebben a blogcikkben elolvashatod pontról pontra, hogy hogyan hozd…
Dropshipping: Így indíts el egy sikeres online üzletet 2024-ben
A dropshipping az online pénzkeresés egyik legegyszerűbb módja, és Téged is érdekelhet! Ebben a modellben Te választhatod ki a termékeket harmadik fél gyártóitól vagy nagykereskedőtől, majd azokat saját webáruházadban értékesítheted. Ha izgalmas kihívásnak tartod, olvass tovább!
Ügyfélélmény pozitív hatása a Webshopodban
A webshopod sikere nagyban múlik az ügyfélélmény optimalizálásán. Az online vásárlások ösztönzésének kulcsa a pozitív ügyfélélmény és lenyűgöző webshop tervezésében rejlik. A potenciális látogatók vonzásának és az online vásárlások ösztönzésének azonban sok módja van. Ebben a blogposztban megtudhatod, hogy merre indulj el, hogy Neked is elégedett ügyfeleid legyenek. Mi az e-kereskedelem ügyfélélmény? Amikor a felhasználók…
A Webshop Indítás 5+1 Lépése
A saját webshop indítás egy izgalmas lehetőség. Lehetővé teszi, hogy megsokszorozd a vállalkozói (vagy akár alkalmazotti) bevételeidet, a határ pedig a csillagos ég lehet. Azonban a sikeres webshop indítás nem egy egyszerű feladat. Ez egy összetett folyamat, amely alapos tervezést és stratégiát igényel. Blogposztunkban részletesen kifejtjük a webshop indítás 5+1 lépését, amelyek segítenek Neked a…
PDCA-ciklus kulcs a webshopod sikeréhez
Az e-kereskedelmi szférában az átütő sikerhez fontos a digitális marketinget alkalmazni. Ügyfeleink nagy része webshop tulajdonos, akik növelni szeretnék bevételüket. Csapatunk a PDCA keretrendszert használja, hogy átütő sikereket érjenek el a webshop tulajdonosok. De mi is ez pontosan, és hogyan használjuk, hogy segítsük ügyfeleinket? Ebben a cikkben bemutatjuk részletesen a metódust, ami alapján Ügyfeleink 150%-os…
Az online marketing erejével legyen webshopod piacvezető
Az online marketing stratégiádtól, nagyban függ a webáruházad sikere, napjaink felgyorsult digitális világában. Noha a közösségi média szerepet játszik ezen a területen, az online marketingstratégiák messze túlmutatnak rajta. Egy személyre szabott online jelenléttel jelentősen növelheted webshopod konverziós arányát. Továbbá, csökkentheted a kosárelhagyást és megszilárdíthatod ügyfélköröd. Ma Magyarországon sok esetben gyerekcipőben jár, a profi e-kereskedelem marketing….