Hogyan változtatta meg az ISUZU a digitális értékesítés játékszabályait?

Az Isuzu Benelux SA Polska, a japán ISUZU Motor LTD hivatalos viszonteladója, egy globálisan elismert cég, amely dízelmotorok, teherautók és buszok gyártásában piacvezető. Lengyelországi tevékenységük során a pick-up alkatrészek és

Email marketing: Tényleg működik még 2025-ben is?🔥

Az email marketing napjainkban is az egyik legnépszerűbb kommunikációs csatorna, pedig már közel 3 évtizede használják. Mélyen beleástuk magunkat a legújabb statisztikákba és trendekbe, hogy választ találjunk a kérdésre: még

Webshopod növekedésének kulcsa: építs erős Vásárlói Elköteleződést – mutatjuk hogyan

A Vásárlóid megismerése hasonlít ahhoz, mintha a párkapcsolatunkat építenénk❤️. Azonban az Ügyfelek megismerése lényegesen könnyebb feladat. Ahogy a vásárlói elvárások folyamatosan változnak, most van itt az ideje, hogy a márkák felmérjék,

A Victoria’s Secret fehérnemű márka E-commerce sikere a SALESmanago-val

Az online kereskedelem világa dinamikusan fejlődik, és a verseny egyre élesebb. Hogyan maradhat versenyképes a Te webshopod? Erre mutatunk egy kiváló példát a Victoria’s Secret marketing automatizációs stratégiájával, amely nemcsak látványos növekedést,

Webáruház Ügyfélkapcsolati Platform: Az adatok perszonalizációjának következő szintje

Te ismered a különbséget a Customer Engagement Platform (Ügyfélkapcsolat-kezelő Platform) és a Customer Data Platform (Ügyféladat-kezelő Platform) között? Lehet, hogy olvastál már a Customer Data Platformokról, például valamelyik korábbi cikkünkben. Egy

Converse Sikersztori

Te is keresed az utat ahhoz, hogy hogyan tudnád fellendíteni a webshopod értékesítési számait és eredményeit?📈A Converse története talán éppen az, amit ismerned kell! Az ikonikus cipőmárka az Orbico franchise

Így készítsd fel webshopod egy sütik nélküli világra 🍪

Ha nem hallottál még a harmadik féltől származó adatok / sütik (ún. third party cookies) fogalmáról, valószínűleg az elmúlt 2 évet egy különösen kényelmes kő alatt töltötted.🙈Ne aggódj! Hadd adjunk

Bevételnövekedés automatizált E-mailekkel: a KrakVet kiugró sikere

A KrakVet, egy piacvezető kisállateledel kereskedés Lengyelországban. 2006-ban indultak és gyorsan váltak népszerűvé a gazdik körében, ezáltal sikeressé a kisállateledel e-kereskedelemben. 🐶Az egyre bővülő vásárlói bázis és a növekvő nemzetközi jelenlét

CDP vs CRM vs DMP – Melyik hozza a legtöbb profitot a webáruházadnak?

Ebben a cikkben részletesen bemutatjuk a klasszikus CRM szoftverek fájdalom pontjait, esetleges hiányosságait, és megmutatjuk, hogyan oldja meg mindezt a CDP, ezáltal is leegyszerűsítve a marketing erőfeszítéseket, és megnyitva az