Ügyféladat platform (CDP) alapozó: a siker kulcsa az e-kereskedelemben

Ahogy webshopod növekszik, a marketing kiadásod is érthetően egyre nagyobb lesz, így hosszútávon kevesebb figyelmet kaphat a MarTech (Marketing Technológia) eszköztár fejlesztése. Pedig a marketing technológia hihetetlen ütemben fejlődik és ha lemaradsz róla, a nagy növekedésről is lemaradhatsz.😢 A CDP (ügyféladat-platform) piac növekedési előrejelzései lenyűgöző számokat mutatnak. Már a fejlett és neves cégek is látják…
BŐVEBBEN Ügyféladat platform (CDP) alapozó: a siker kulcsa az e-kereskedelemben
yves rocher

Így ért el 1200%-os hatékonyság növekedést az Yves Rocher webshopja – és ez Neked is sikerülhet

Az Yves Rocher, Európa egyik vezető természetes kozmetikum gyártója, 1991 óta van jelen a lengyel piacon, és azóta folyamatosan növeli népszerűségét. Jelenleg 3 csatornán keresztül értékesítik termékeiket: webáruház, fizikai boltok és telefonos rendelés. Az Ügyfelek viselkedésének jobb megértése és az elkötelezettség növelése érdekében az Yves Rocher a SALESmanago CRM modulját vezette be, amely jelentős eredményeket…
BŐVEBBEN Így ért el 1200%-os hatékonyság növekedést az Yves Rocher webshopja – és ez Neked is sikerülhet
Sales Manago növekedés

Ügyféladat Platform vagy Ügyfél-elköteleződési Platform? Melyiket válaszd webshopként?

A Customer Engagement Platform (Ügyfél-elköteleződési Platform) sokkal többet nyújt, mint egy Ügyféladat-platform (CDP), amit talán már ismersz és használsz is. A CEP nem csak adatokat gyűjt és egyesít, hanem nagymértékben segíti a marketing csapatok munkáját is. Ebben a cikkben megtudhatod a különbségeket.💡 A jelenlegi gazdasági kihívások leküzdéséhez a marketingeseknek olyan technológiákra van szükségük, amelyek lehetővé…
BŐVEBBEN Ügyféladat Platform vagy Ügyfél-elköteleződési Platform? Melyiket válaszd webshopként?

Így válj piacvezető webshoppá AI alapú személyreszabott ügyfélkommunikációval

A SALESmanago, egy Ügyfél Elkötelezettségi Platform, aminek segítségével OpenAI alapú és hiperperszonalizált E-maileket automatizálhatsz.  A SALESmanago e-mail-tervezője azért jött létre, hogy segítse a webáruházad marketing csapatát vonzóbb és hatékonyabb kampányokat készíteni. Az OpenAI modelljének integrációjával precízen targetált tartalmat hozhatsz létre. Ez magában foglalja a tartalom átírását, új tartalom generálását lekérdezés alapján, cselekvésre ösztönzések létrehozását és…
BŐVEBBEN Így válj piacvezető webshoppá AI alapú személyreszabott ügyfélkommunikációval

AI és E-mail marketing a webshopodban: repülj a csúcsra a SALESmanago-val

Az e-mail marketing továbbra is az egyik leghatékonyabb csatorna, amivel nagyon magas konverziót érhetsz el. Ha ezt a cikket olvasod, akkor ezzel valószínűleg már Te is tisztában vagy. Már korábban is írtunk róla, hogy a profi e-mail marketing gyakorlatilag nélkülözhetetlen bármelyik vállalkozás / webshop eszköztárában, hiszen ahogy mondani szokás: a pénz a listában van.💸    Ezt…
BŐVEBBEN AI és E-mail marketing a webshopodban: repülj a csúcsra a SALESmanago-val
webshop

Sikerre vezető stratégia amit az e-kereskedelem tanulhat a Temutól

2023 júniusára a kínai e-kereskedelmi óriás, a Temu havi bruttó áruforgalma elérte az 1 milliárd dollárt. Csak az Egyesült Államokban több mint 70 millió aktív felhasználója van, ami a legnagyobb piacukká teszi, melyet az Egyesült Királyság követ. A Temu figyelemre méltó felemelkedése az e-kereskedelmi szektorban értékes tudást tud adni az ügyfél szerzésre, interakcióra és megtartásra…
BŐVEBBEN Sikerre vezető stratégia amit az e-kereskedelem tanulhat a Temutól

Google Consent Mode és a webshopod: Rengeteget bukhatsz, ha nem foglalkozol vele

Az adatvédelem az EU-ban turbó fokozatra kapcsolt. Az Európai Unió kinevezte a Google-t az adatvédelem egyik éllovasának és a Google máris lépett. Bevezette a Google Consent Mode-ot. Ha Te is Google-n hirdetsz és használod a Google univerzumot, akkor hatalmasat bukhatsz mint webshop tulajdonos, ha nem veszed komolyan az adatvédelmet. Miért is olyan fontosak vásárlóid adatai?…
BŐVEBBEN Google Consent Mode és a webshopod: Rengeteget bukhatsz, ha nem foglalkozol vele

Blokklánc technológia használata az e-kereskedelemben: pro és kontra

Az e-kereskedelem világában működő vállalkozások mind a B2B, mind a B2C szektorban folyamatosan keresik az újításokat a hatékonyabb működés érdekében. Az egyik ilyen újítás, ami nagy figyelmet kapott az e-kereskedelemben, az a blokklánc technológia. Nem csoda, hogy az olyan amerikai óriáscégek mint a Walmart, Starbucks vagy az Amazon Web Services máris alkalmazzák a technológiát. Ez…
BŐVEBBEN Blokklánc technológia használata az e-kereskedelemben: pro és kontra

AI chatbot: Az e-kereskedelem forradalmasítója 2024-ben

A mai gyorsan változó e-kereskedelem világában már nem luxus az AI integrálása, hanem egyenesen elengedhetetlen. Tudod miért? Mert ez az, ami különbséget tesz a jó és a nagyszerű ügyfélélmény között. Lényegében 94%-kal nőhet a vásárlási hajlandóság, ha a webshopod tökéletes vásárlói élményt biztosít. Az online vállalkozásoknak mind a működési hatékonyság, mind az ügyfelek elégedettségével lépést…
BŐVEBBEN AI chatbot: Az e-kereskedelem forradalmasítója 2024-ben