Így dolgozunk MI
Alaposan felmérjük a céged potenciálját.
Részletesen átvizsgáljuk, hogy milyen ügyfél avatarjaid vannak, és hogyan tudod őket a legegyszerűbben és legköltséghatékonyabban elérni az interneten keresztül.

Felállítjuk a célokat, hogy tudjuk, hová és kikhez akarunk eljutni.
- Stratégia és akcióterv
Ha megvannak a célok, jöhet a megvalósítás. Közösen meghatározzuk a céged kulcs hatékonysági mutatóit, amiket folyamatosan figyelnünk kell. A megvalósítás fontos részét képezi egy profi értékesítési tölcsér felépítése. Tervezésében és megvalósításában éppúgy számíthatsz ránk, mint a meglévő tölcséred elemzésében, a gyenge pontok feltárásában, és a folyamatok finomhangolásában. Ekkor határozzuk meg az eszközöket, amikre szükségünk van a cél eléréséhez.
- Mérés és optimalizálás
Itt jönnek a mérhető eredmények, melyeket folyamatosan vizsgálva addig finomítjuk a folyamatokat, amíg el nem érjük a kitűzött célszámokat. Nem tippelünk és nem feltételezünk, visszakövethető és pontos eredményekre alapozzuk a döntéseket.
Ekkor értünk el egy PDCA – ciklus végére, és kezdjük a következővel…
Készen állsz?
ismerd meg szakértőinket

Király Krisztián
Alapító Stratéga

Brezovai Gábor
Társtulajdonos
Presense Trainer és Mentor

Horváth Tamás
Salesautopilot specialista

Besnyő Gyöngyvér
Content Marketing specialista

Horváth Tibor
PPC Ads specialista

Trencsenyi Beatrix
Digitális Ügyfélélmény Optimalizáció specialista

Schmidt Gábor
Digitális Ügyfélélmény Optimalizáció specialista

Novák Eszter Eneszti
Webdesign, Webshop, Arculat specialista
többszörös Design Award díjas grafikus

Bálintné Erika
Adminisztráció
100 % garancia?

Ez az, amit egy korrekt online marketing ügynökség nem tud biztosítani.
Mi ennek az oka?
Az online marketing a stabilan megalapozott üzleti modellek, és a piacon megfelelő minőség-ár arányú termékek, szolgáltatások katalizátora tud lenni.
Nem csodaszer, hanem egy precíziós eszköz, ahol a folyamatos mérésen és tesztelésen alapszik minden döntés.
A növekedésed kihagyhatatlan eleme ahhoz, hogy tűpontosan megcélozd leendő ügyfeleid, így Te leszel az első gondolatuk a vásárlói döntéskor.
Ehhez egy átlátható, transzparens mérési rendszerrel, kozmetikázás nélkül mutatjuk meg az eredményeid.
Ezáltal nőni fog cégvezetői tudatosságod, mert egyértelművé válik, mi működik hatékonyan, és mi nem.
Tulajdonosi szemléletmódban dolgozunk, elmagyarázzuk, megmutatjuk Neked mindazt, amivel és ahogyan dolgozunk, szakzsargon nélkül.
Folyamatosan kommunikálunk Veled, hogy ne maradjon megválaszolatlan kérdésed.
PARTNEREINK
maradt még kérdésed?
Vedd fel velünk a kapcsolatot!
Vagy kérj időpontot egy konzultációra
