ÍGY DOLGOZUNK MI

ALAPOSAN FELMÉRJÜK A CÉGED POTENCIÁLJÁT.

Részletesen megvizsgáljuk, milyen ügyfél avatarjaid vannak, és megkeressük, hogyan tudod őket a legegyszerűbben és legköltséghatékonyabban elérni az interneten keresztül.

KIJELÖLJÜK A CÉLOKAT, HOGY TUDJUK, HOVÁ ÉS KIKHEZ AKARUNK ELJUTNI.

• Stratégia és akcióterv

Ha megvannak a célok, jöhet a megvalósítás! Közösen meghatározzuk a céged kulcs hatékonysági mutatóit, melyeket folyamatosan figyelnünk kell. A megvalósítás fontos részét képezi egy profi értékesítési tölcsér felépítése is. Tervezésében és megvalósításában éppúgy számíthatsz ránk, ahogy meglévő tölcséred elemzésében, a gyenge pontok feltárásában és a folyamatok finomhangolásában is. Ekkor határozzuk meg az eszközöket, amelyekre szükségünk van a cél eléréséhez.

• Mérés és optimalizálás

Itt jönnek a mérhető eredmények, melyeket monitorozva addig finomítjuk a folyamatokat, amíg el nem érjük a kitűzött célszámokat. Nem tippelünk és nem feltételezünk, ehelyett visszakövethető és pontos eredményekre alapozzuk a döntéseket.

Ekkor értünk el egy PDCA – ciklus végére, és kezdjük a következővel.

KÉSZEN ÁLLSZ?

ISMERD MEG SZAKÉRTŐINKET

Király Krisztián

Alapító, Stratéga

Brezovai Gábor

Társtulajdonos

Presense Trainer és Mentor

Toldi Miklós

Head of Performance

Horváth Tamás

Salesautopilot specialista

Besnyő Gyöngyvér

Content Marketing specialista

Z. Kocsis Blanka

Content Marketing specialista

Horváth Tibor

PPC Ads specialista

Izsó Gergely

Web specialista

Bálintné Erika

Adminisztráció

Körmöczi-Kriván Péter

Cégvideós szellemíró & Videomarketing Specialista

Blahó Zoltán

Technikai SEO Specialista

100 % GARANCIA?

Ez az, amit egy korrekt online marketing ügynökség nem tud biztosítani.

MI ENNEK AZ OKA?

Az online marketing a stabilan megalapozott üzleti modellek és a piacon megfelelő minőség-ár arányú termékek, szolgáltatások katalizátora tud lenni.

Nem csodaszer, hanem egy precíziós eszköz, melyet alkalmazva a folyamatos mérésen és tesztelésen alapszik minden döntés.

A növekedésed kihagyhatatlan eleme ahhoz, hogy tűpontosan célozd meg leendő ügyfeleidet, így Te leszel az első gondolatuk a vásárlói döntéskor.

Ehhez átlátható, transzparens mérési rendszerrel, kozmetikázás nélkül mutatjuk meg az eredményeid.

Nőni fog cégvezetői tudatosságod, mert egyértelművé válik, mi működik hatékonyan és mi nem.

Tulajdonosi szemléletmódban dolgozunk, elmagyarázzuk, megmutatjuk Neked mindazt, amivel és ahogyan dolgozunk, szakzsargon nélkül.

Folyamatosan kommunikálunk Veled, hogy ne maradjon megválaszolatlan kérdésed.

PARTNEREINK


MARADT MÉG KÉRDÉSED?

Vedd fel velünk a kapcsolatot!

Vagy kérj időpontot egy konzultációra