Webáruház Perszonalizáció a gyakorlatban

A Webáruház Perszonalizáció (WÁP) jegyében több kampányt állítottunk össze az egyik webáruházas Ügyfelünknek. Az OptiMonk segítségével felépített kampányok közül az egyik legsikeresebb volt, amellyel igyekeztünk a feliratkozói bázist növelni.Ez a webshop ugyanis tisztában van az egyik

WordPress & Woocommerce továbbfejlesztett E-kereskedelem beállítás

2021.11.18.A Woocommerce alapú webshop, mi is tulajdonképpen? Webshop tulajdonosként bizonyára Te is nagyon szereted, mikor a különböző rendszerek összekapcsolása, mindössze néhány kattintásnyi erőfeszítést igényel a részedről.Nagyon sok munkaórát és utánajárást spórolnak meg

A pénz a listában van💰

E-mail marketing okosan – a pénz a listában vanAz e-mail marketing hogyan működik?  Nézzük csak meg közelebbről ezt a témát. Az idei évben nagy megtiszteltetés ért, felkértek, hogy vegyek részt az

Miért érdemes foglalkoznod a kosárelhagyókkal a webáruházadban?

Valószínűleg Te is tisztában vagy vele, hogy a kosárelhagyók akár komoly fejfájást is okozhatnak egy webshop tulajdonosnak. Miért?Mert ők azok a látogatók, akik belepakolnak a kosarukba egy vagy több terméket,