online marketing

Az online marketing erejével legyen webshopod piacvezető

Az online marketing stratégiádtól, nagyban függ a webáruházad sikere, napjaink felgyorsult digitális világában. Noha a közösségi média szerepet játszik ezen a területen, az online marketingstratégiák messze túlmutatnak rajta. Egy személyre szabott online jelenléttel jelentősen növelheted webshopod konverziós arányát. Továbbá, csökkentheted a kosárelhagyást és megszilárdíthatod ügyfélköröd. Ma Magyarországon sok esetben gyerekcipőben jár, a profi e-kereskedelem marketing….
BŐVEBBEN Az online marketing erejével legyen webshopod piacvezető
kpi

Az 5 legfontosabb KPI, amivel növelheted webshopod teljesítményét

Az e-kereskedelemben az élen maradáshoz nem csak egy lenyűgöző termékpalettára van szükséged, hanem webáruházad teljesítményének megértésére is. Ezért fontos figyelni a teljesítménymutatókra (KPI), amelyek kulcsszerepet játszanak webshopod sikerében. Ebben a cikkben elmélyülünk a KPI-k világában, és megvizsgáljuk az öt legfontosabb mérőszámot, amelyek forradalmasíthatják webáruházad forgalmát. A KPI-k számszerűsíthető adatpontok, amelyek betekintést nyújtanak webáruházad teljesítményének különböző…
BŐVEBBEN Az 5 legfontosabb KPI, amivel növelheted webshopod teljesítményét
konverziós arány

Hogyan növelte 87%-kal az e-kereskedelmi konverziós arányt a Dermaonline webáruház?

2022.07.29. A konverziós arány növelése, hogyan lehetséges? Álljon itt egy sikertörténet, ami ezt megmutatja. A Dermaonline egy 2013-ban indult, gyógyszertári kozmetikumokat forgalmazó webáruház. Amely mögött szakmai háttérként gyógyszerészi támogatás áll. Ez a vásárlók döntésének megkönnyítésére szolgál. Noha a vásárlóik nagy része tudatos. Vagyis célirányosan választ márkát és terméket, egy szűkebb réteg egyedi bőrproblémával érkezik. Erre keres konkrét megoldást….
BŐVEBBEN Hogyan növelte 87%-kal az e-kereskedelmi konverziós arányt a Dermaonline webáruház?

Webáruház Perszonalizáció a gyakorlatban

A Webáruház Perszonalizáció (WÁP) jegyében több kampányt állítottunk össze az egyik webáruházas Ügyfelünknek.  Az OptiMonk segítségével felépített kampányok közül az egyik legsikeresebb volt, amellyel igyekeztünk a feliratkozói bázist növelni. Ez a webshop ugyanis tisztában van az egyik alapvető játékszabállyal: az 1-fázisos értékesítés kora lejárt. Ha rögtön az első alkalommal csak eladni akarsz a webáruházad látogatóinak.  És persze…
BŐVEBBEN Webáruház Perszonalizáció a gyakorlatban
Woocommerce

WordPress & Woocommerce továbbfejlesztett E-kereskedelem beállítás

2021.11.18. A Woocommerce alapú webshop, mi is tulajdonképpen? Webshop tulajdonosként bizonyára Te is nagyon szereted, mikor a különböző rendszerek összekapcsolása, mindössze néhány kattintásnyi erőfeszítést igényel a részedről. Nagyon sok munkaórát és utánajárást spórolnak meg nekünk ezzel a fejlesztők. Azonban (sajnos) nem minden esetben van ilyen egyszerű dolgunk. A mostani bejegyzésben miről is lesz szó? Arról,…
BŐVEBBEN WordPress & Woocommerce továbbfejlesztett E-kereskedelem beállítás

A pénz a listában van 💰

E-mail marketing okosan – a pénz a listában van Az e-mail marketing hogyan működik?  Nézzük csak meg közelebbről ezt a témát. Az idei évben nagy megtiszteltetés ért, felkértek, hogy vegyek részt az Év Webshopja Verseny szakmai zsűrijében.  Szakmai szempontból átnéztem, elemeztem, megvizsgáltam és pontoztam több mint 1000 webshopot.  Akkor tűnt fel néhány visszatérő hiba. (A jelentkezők egy…
BŐVEBBEN A pénz a listában van 💰
kosárelhagyók

Miért érdemes foglalkoznod a kosárelhagyókkal a webáruházadban?

Valószínűleg Te is tisztában vagy vele, hogy a kosárelhagyók akár komoly fejfájást is okozhatnak egy webshop tulajdonosnak. Miért? Mert ők azok a látogatók, akik belepakolnak a kosarukba egy vagy több terméket, majd vásárlás nélkül elhagyják az oldalt. Ez nem csak hazánkban jellemző, világszinten ismert a jelenség. Bizony még a Digital Marketer is említést tesz róla….
BŐVEBBEN Miért érdemes foglalkoznod a kosárelhagyókkal a webáruházadban?