Ügyfélélmény pozitív hatása a Webshopodban
A webshopod sikere nagyban múlik az ügyfélélmény optimalizálásán. Az online vásárlások ösztönzésének kulcsa a pozitív ügyfélélmény és lenyűgöző webshop tervezésében rejlik.A potenciális látogatók vonzásának és az online vásárlások ösztönzésének azonban sok módja
A Webshop Indítás 5+1 Lépése
A saját webshop indítás egy izgalmas lehetőség. Lehetővé teszi, hogy megsokszorozd a vállalkozói (vagy akár alkalmazotti) bevételeidet, a határ pedig a csillagos ég lehet.Azonban a sikeres webshop indítás nem egy egyszerű
A PDCA-ciklus: kulcs a webshopod sikeréhez
Az e-kereskedelmi szférában az átütő sikerhez fontos a digitális marketinget alkalmazni. Ügyfeleink nagy része webshop tulajdonos, akik növelni szeretnék bevételüket.Csapatunk a PDCA keretrendszert használja, hogy átütő sikereket érjenek el a webshop
Az online marketing erejével legyen webshopod piacvezető
Az online marketing stratégiádtól, nagyban függ a webáruházad sikere, napjaink felgyorsult digitális világában. Noha a közösségi média szerepet játszik ezen a területen, az online marketingstratégiák messze túlmutatnak rajta.Egy személyre szabott online jelenléttel
Az 5 legfontosabb KPI, amivel növelheted webshopod teljesítményét
Az e-kereskedelemben az élen maradáshoz nem csak egy lenyűgöző termékpalettára van szükséged, hanem webáruházad teljesítményének megértésére is. Ezért fontos figyelni a teljesítménymutatókra (KPI), amelyek kulcsszerepet játszanak webshopod sikerében.Ebben a cikkben elmélyülünk a KPI-k
Hogyan növelte 87%-kal az e-kereskedelmi konverziós arányt a Dermaonline webáruház?
A konverziós arány növelése, hogyan lehetséges? Álljon itt egy sikertörténet, ami ezt megmutatja. A Dermaonline egy 2013-ban indult, gyógyszertári kozmetikumokat forgalmazó webáruház.Amely mögött szakmai háttérként gyógyszerészi támogatás áll. Ez a vásárlók döntésének megkönnyítésére szolgál.Noha
Webáruház Perszonalizáció a gyakorlatban
A Webáruház Perszonalizáció (WÁP) jegyében több kampányt állítottunk össze az egyik webáruházas Ügyfelünknek. Az OptiMonk segítségével felépített kampányok közül az egyik legsikeresebb volt, amellyel igyekeztünk a feliratkozói bázist növelni.Ez a webshop ugyanis tisztában van az egyik
WordPress & Woocommerce továbbfejlesztett E-kereskedelem beállítás
2021.11.18.A Woocommerce alapú webshop, mi is tulajdonképpen? Webshop tulajdonosként bizonyára Te is nagyon szereted, mikor a különböző rendszerek összekapcsolása, mindössze néhány kattintásnyi erőfeszítést igényel a részedről.Nagyon sok munkaórát és utánajárást spórolnak meg
A pénz a listában van💰
E-mail marketing okosan – a pénz a listában vanAz e-mail marketing hogyan működik? Nézzük csak meg közelebbről ezt a témát. Az idei évben nagy megtiszteltetés ért, felkértek, hogy vegyek részt az