Harmadik féltől származó cookie-k: itt maradnak, de 2024-ben már nem olyan fontosak

A Google 2020 óta bejelentette, hogy eltávolítja a harmadik féltől származó cookie-kat a Chrome-ból a felhasználói adatvédelem javítása érdekében.  Idén július 22-én azonban a Google bejelentette, hogy nem folytatják ezt

Így ért el 1200%-os hatékonyság növekedést az Yves Rocher webshopja – és ez Neked is sikerülhet

Az Yves Rocher, Európa egyik vezető természetes kozmetikum gyártója, 1991 óta van jelen a lengyel piacon, és azóta folyamatosan növeli népszerűségét. Jelenleg 3 csatornán keresztül értékesítik termékeiket: webáruház, fizikai boltok

Ügyféladat Platform vagy Ügyfél-elköteleződési Platform? Melyiket válaszd webshopként?

A Customer Engagement Platform (Ügyfél-elköteleződési Platform) sokkal többet nyújt, mint egy Ügyféladat-platform (CDP), amit talán már ismersz és használsz is. A CEP nem csak adatokat gyűjt és egyesít, hanem nagymértékben

Ügyféladat platform (CDP) alapozó: a siker kulcsa az e-kereskedelemben

Ahogy webshopod növekszik, a marketing kiadásod is érthetően egyre nagyobb lesz, így hosszútávon kevesebb figyelmet kaphat a MarTech (Marketing Technológia) eszköztár fejlesztése. Pedig a marketing technológia hihetetlen ütemben fejlődik és

Így válj piacvezető webshoppá AI alapú személyreszabott ügyfélkommunikációval

A SALESmanago, egy Ügyfél Elkötelezettségi Platform, aminek segítségével OpenAI alapú és hiperperszonalizált E-maileket automatizálhatsz. A SALESmanago e-mail-tervezője azért jött létre, hogy segítse a webáruházad marketing csapatát vonzóbb és hatékonyabb kampányokat készíteni.

AI és E-mail marketing a webshopodban: repülj a csúcsra a SALESmanago-val

Az e-mail marketing továbbra is az egyik leghatékonyabb csatorna, amivel nagyon magas konverziót érhetsz el. Ha ezt a cikket olvasod, akkor ezzel valószínűleg már Te is tisztában vagy.Már korábban is

Sikerre vezető stratégia amit az e-kereskedelem tanulhat a Temutól

2023 júniusára a kínai webshop óriás, a Temu havi bruttó áruforgalma elérte az 1 milliárd dollárt. Csak az Egyesült Államokban több mint 70 millió aktív felhasználója van. Ez a legnagyobb

Google Consent Mode és a webshopod: Rengeteget bukhatsz, ha nem foglalkozol vele

Nem egyik éllovasának és a Google máris lépett. Bevezette a Google Consent Mode-ot. Ha Te is Google-n hirdetsz és használod a Google univerzumot, akkor hatalmasat bukhatsz mint webshop tulajdonos, ha

Blokklánc technológia használata az e-kereskedelemben: pro és kontra

Az e-kereskedelem világában működő vállalkozások mind a B2B, mind a B2C szektorban folyamatosan keresik az újításokat a hatékonyabb működés érdekében. Az egyik ilyen újítás, ami nagy figyelmet kapott az e-kereskedelemben,