Bevételnövekedés automatizált E-mailekkel: a KrakVet kiugró sikere

A KrakVet, egy piacvezető kisállateledel kereskedés Lengyelországban. 2006-ban indultak és gyorsan váltak népszerűvé a gazdik körében, ezáltal sikeressé a kisállateledel e-kereskedelemben. 🐶

Az egyre bővülő vásárlói bázis és a növekvő nemzetközi jelenlét komoly kihívásokat jelentett a marketingkommunikáció hatékonysága szempontjából. A legfőbb kihívások között szerepelt:

🔴A vásárlói ajánlatok személyre szabása: a megfelelő időben történő, személyre szabott ajánlatok küldése elengedhetetlen a vásárlói elköteleződés fenntartásához.

🔴Az automatizált marketingfolyamatok bevezetése: a manuális folyamatok helyett hatékonyabb és skálázhatóbb megoldásokra volt szükség.

🔴A marketingkommunikáció vonzóvá tétele: az email marketing üzenetek vonzó és releváns tartalommal való ellátása volt a cél, hogy a Vásárlók figyelme fennmaradjon.

🗝Megoldás

A kihívások kezelésére a KrakVet a SALESmanago marketing automatizálási platformját választotta, amely lehetővé tette az alábbi fejlesztéseket:

⭐️ Lead Generálás és Szegmentálás: az ügyféladatok fokozatos összegyűjtése és szegmentálása lehetővé tette, hogy a KrakVet pontosabb képet kapjon a vásárlói preferenciákról. Az adatok segítségével célzott, személyre szabott ajánlatokat tudtak küldeni.

⭐️Automatizált Kampányok: az automatizált folyamatok segítségével a KrakVet képes volt a vásárlói viselkedés alapján megfelelő marketing üzeneteket küldeni, mint például az elhagyott kosarak utókövetése.

⭐️Személyre Szabott Marketing: a dinamikus e-mailek és webes push értesítések révén a KrakVet javítani tudta az ügyfelekkel való kommunikációt, és növelni tudta a marketing kampányok hatékonyságát.

Kiemelkedő eredmények📈

A SALESmanago bevezetése jelentős eredményeket hozott a KrakVet számára:

✅Megnyitási arány növekedés: a dinamikus emailek alkalmazásával a megnyitási arány 3617%-kal (!) növekedett.

✅Kattintási arány növekedés: az 1:1 személyre szabott, azaz ún, hiper-perszonalizált  emaileknek köszönhetően az átkattintási arány 796%-kal (!) lett magasabb.

✅Adatbázis növekedése: az elmúlt 12 hónapban a kontaktok száma 27%-kal nőtt.

✅Automatizált marketing kampányok hatékonysága: az e-mail marketing kampányok automatizálásával a hatékonyság 800%-kal (!) javult.

Összefoglalás

A KrakVet esettanulmánya jól mutatja, hogy hogyan lehet az automatizált marketing eszközökkel jelentős üzleti eredményeket elérni.💪

Az e-kereskedelmi piacon versenyző vállalkozások számára a személyre szabott és időben érkező ajánlatok küldése kulcsfontosságú lehet a vásárlói elköteleződés és az értékesítések növelése szempontjából. A KrakVet sikere azt mutatja, hogy a jól megválasztott marketing automatizálási megoldások jelentős előnyökkel járnak.🤖

🔥Ha kíváncsi vagy rá, vajon a Te Céged / Webáruházad esetében hogyan tudná növelni a hatékonyságot és a bevételeket a SALESmanago bevezetése, jelentkezz most egy költség- és kötelezettségmentes online konzultációra, ahol személyre szabott tanácsokat kapsz.🚀

Térképezzük fel együtt a Vállalkozásodban rejlő lehetőségeket ⬇️

"*" a kötelező mezőket jelöli

Hasonló bejegyzések