Webáruház Perszonalizáció a gyakorlatban
Az egyik webáruházas Ügyfelünknek állítottunk össze több kampányt a Webáruház Perszonalizáció (WÁP) jegyében. Az OptiMonk segítségével felépített kampányok közül az egyik legsikeresebb volt, amellyel igyekeztünk a feliratkozói bázist növelni. Ez a webshop ugyanis tisztában van az egyik alapvető játékszabállyal: az 1-fázisos értékesítés kora lejárt. Ha rögtön az első alkalommal csak eladni akarsz a webáruházad látogatóinak,…
Hogyan növelte 87%-kal az e-kereskedelmi konverziós arányt a Dermaonline webáruház?
Egy sikertörténet kezdete A Dermaonline egy 2013-ban indult, gyógyszertári kozmetikumokat forgalmazó webáruház, mely mögött szakmai háttérként gyógyszerészi támogatás áll a vásárlók döntésének megkönnyítéséhez. Noha a vásárlóik nagy része tudatos, célirányosan választ márkát és terméket, egy szűkebb réteg egyedi bőrproblémával érkezik, melyre megoldást keres. Az ő számukra nyújt értékes segítséget az e-mailben és telefonon is elérhető…
WordPress & Woocommerce továbbfejlesztett E-kereskedelem beállítás
Webshop tulajdonosként bizonyára Te is nagyon szereted, mikor a különböző rendszerek összekapcsolása mindössze néhány kattintásnyi erőfeszítést igényel a részedről. Nagyon sok munkaórát és utánajárást spórolnak meg nekünk ezzel a fejlesztők, azonban (sajnos) nem minden esetben van ilyen egyszerű dolgunk. A mostani bejegyzésben arról lesz szó, hogy hogyan tudod egy WordPress + Woocommerce alapú webshop esetében…
A pénz a listában van 💰
Az idei évben az a megtiszteltetés ért, hogy felkértek, vegyek részt az Év Webshopja Verseny szakmai zsűrijében. Miközben átnéztem, elemeztem, megvizsgáltam és pontoztam szakmai szempontból a több mint 100 webshopot (a jelentkezők egy részét már előszűrték nekünk, ezért maradt csak ennyi a Zsűrinek), feltűnt néhány visszatérő hiba. Úgy döntöttem, készítek egy cikksorozatot ezekből a tipikus…
Miért érdemes foglalkoznod a kosárelhagyókkal a webáruházadban?
Valószínűleg Te is tisztában vagy vele, hogy a kosárelhagyók akár komoly fejfájást is okozhatnak egy webshop tulajdonosnak. Miért? Mert ők azok a látogatók, akik belepakolnak a kosarukba egy vagy több terméket, majd vásárlás nélkül elhagyják az oldalt. Ez nem csak hazánkban jellemző, világszinten ismert a jelenség, és bizony még a Digital Marketer is említést tesz…