WEBÁRUHÁZAK SIKERRE HANGOLVA
A sikeres ügyfelek
a mi legjobb referenciáink
Célok kitűzése
A célok kitűzése és a legoptimálisabb útvonal megtervezése még egy ismeretlen vidékre való utazásnál is létfontosságú, nem beszélve egy olyan komplex területről, mint a vállalkozás.
Növekedés
Célok hiányában a növekedés lelassul vagy megáll, az eredmények véletlenszerűen jönnek, és a folyamatok ellenőrizhetetlenné válnak az értékesítésben. Holott az online marketing világában már minden fehéren-feketén látható, mérhető.
Online marketing
Egy felmérés szerint, melyet az Egyesült Államokban készítettek, a vállalkozások közel fele nem rendelkezik konkrét online marketing stratégiával. Használnak ugyan különböző eszközöket, de ezeket „ad hoc” módon teszik, nem szervezetten, egy előre meghatározott terv alapján.
Ha az online marketing „őshazájában”
ilyen szomorú a helyzet, akkor milyen lehet az arány a hazai KKV-k esetében?
A valódi kérdés azonban nem ez.
Szeretnéd tudni, hogy a jelenlegi erőforrásaidból és marketing kiadásaidból hogyan tudsz akár 30%-kal több bevételt generálni?

Ecommerce Revolution
Magyarország első online üzleti valóságshow-ja, az Ecommerce Revolution keretében 4 webshop online marketing tevékenysége újult meg, akik személyre szabottan kaptak teljes körű, hatékonyságot növelő tanácsadást és megvalósítást. Az eredmények önmagukért beszéltek.

Növekedés
- A Natural Vital várható éves növekedése az egy hónap során elért eredményekből: 21,7%
- A Czár Ékszer várható éves növekedése az egy hónap során elért eredményekből: 26,2%
- A Beerselection várható éves növekedése az egy hónap során elért eredményekből: 9,7%
- A BioZoo várható éves növekedése az egy hónap során elért eredményekből: 67,8%

Az együttműködés egy hónapig tartott, mely egy erős startot adott számukra, többükkel a műsor után is folytatódott a közös munka.
Mikor fordulj hozzánk?
Ha költesz a marketingre, de nem jönnek az eredmények
Jönnek ugyan részeredmények, de nem érzed az áttörést, pedig tudod, nagyobb potenciál van a cégedben
Az alapvető számokat nem látod,
mert nincs felállítva mérési rendszer
Van látogatottsága az oldalnak,
de nincs konverzió: vásárlás vagy feliratkozás
Már kialakult és bevált üzleti modelled van, és szeretnél egy magasabb szintre lépni, melyhez keresed az ideális online marketing stratégiát és eszközöket
Hogyan és miben tudunk segíteni?

Holisztikus szemlélettel tárjuk fel a folyamataidat, hogy rálássunk, hogyan hozhatunk ki a meglévő erőforrásokból sokkal többet

A méréssel és az ezt követő tervezéssel meglátod az összefüggéseket a számok mögött. Nem véleményeket, hanem konkrét adatokat, számokat és eredményeket kapsz

Az online marketing legmodernebb szoftvereit használva monitorozzuk az eredményeket

Feltárjuk azokat a pontokat, melyeken a legkisebb erőforrás befektetésével a legnagyobb növekedést tudjuk elérni

Full service szolgáltatásként a kitűzött célok megvalósításához biztosítjuk a szükséges technikai és szakmai hátteret

Webergonómia és webdesign (építünk és átalakítunk weboldalakat és webáruházakat)

Webanalitika és konverzióoptimalizálás (mérési rendszereket rakunk össze, értelmezzük és elemezzük az adatokat, és mindezek alapján fejlesztünk tovább)

Keresőoptimalizálás (SEO)

PPC kampányok (Facebook + Google Ads)

Content marketing és social media (szövegírás minden formában és felületen)

E-mail marketing

Sales funnelek megtervezése és felépítése

Komplex CRM rendszer megtervezése és kivitelezése Sales Autopilotban

Digitális Ügyfélélmény Optimalizálás
Kik vagyunk?
Abban hiszünk, hogy a holisztikus szemlélet, a mikro szinttől a makro szintig való feltérképezése egy cég online folyamataiban az első lépés a tudatos növekedéshez.
Adatvezérelt döntéseket hozunk, professzionális technológiával, magasan és folyamatosan képzett munkatársakkal, akik partnerként dolgoznak ügyfeleink céljaiért.
A professzionális tervezés és megvalósítás egyformán fontos elemei a sikernek, ezért egy kézben biztosítjuk mindezt számodra. Számunkra az eredmény a céged sikere.
RÓLUNK MONDTÁK
Beerselection
A jó sörök szakértői
Somogyi Róbert
Bio Zoo
Tomán József
céghatékonyságnövelő specialista
TUDTAD?
Hogyan növelte 87%-kal az e-kereskedelmi konverziós arányt a Dermaonline webáruház?
Egy sikertörténet kezdete A Dermaonline egy 2013-ban indult, gyógyszertári kozmetikumokat forgalmazó webáruház, mely mögött szakmai háttérként gyógyszerészi támogatás áll a vásárlók döntésének megkönnyítéséhez. Noha a vásárlóik nagy része tudatos, célirányosan választ...
WordPress & Woocommerce továbbfejlesztett E-kereskedelem beállítás
Webshop tulajdonosként bizonyára Te is nagyon szereted, mikor a különböző rendszerek összekapcsolása mindössze néhány kattintásnyi erőfeszítést igényel a részedről. Nagyon sok munkaórát és utánajárást spórolnak meg nekünk ezzel a fejlesztők, azonban (sajnos) nem...
A pénz a listában van 💰
Az idei évben az a megtiszteltetés ért, hogy felkértek, vegyek részt az Év Webshopja Verseny szakmai zsűrijében. Miközben átnéztem, elemeztem, megvizsgáltam és pontoztam szakmai szempontból a több mint 100 webshopot (a jelentkezők egy részét már előszűrték nekünk,...
