🔥Turbózd fel a bizniszedet a hiper-perszonalizáció erejével!🚀
Online Webinárium, 2024.09.04. 14:00 órától
RegisztrálokTanuld meg, hogyan növelheted üzleti sikeredet a legújabb személyre szabott kommunikációs stratégiákkal!
Csatlakozz az online webinárhoz és:
- Ismerd meg az ügyféléletút minden részletét
- Tanuld meg a különbséget a perszonalizáció és a hiper-perszonalizáció között
- Mindezt a valódi üzleti életből hozott, AI-alapú, konkrét példákon és esettanulmányokon keresztül
Előadó
Király Krisztián
Online Marketing és E-commerce Szakértő, a Konverzió Mester alapítója és vezetője, SALESmanago Partner
Mit fogsz megtanulni?
- A hiper-perszonalizáció alapjai: Mi ez, és miért fontos a modern digitális marketingben?
- Technológiák és trendek: Hogyan használhatod a big data-t és a mesterséges intelligenciát a személyre szabott kampányok során?
- Gyakorlati tippek: Konkrét példák és esettanulmányok, amelyekkel azonnal növelheted az ügyfélélményt és a lojalitást.
- Kérdezz-felelek szekció: Kérdéseidre közvetlen válaszokat kaphatsz a szakértőtől.
Miért érdemes részt venned?
Biztosan Te is átélted már azt az élményt, amikor belépsz egy helyi boltba, például egy kávézóba, ahol gyakran megfordulsz, és a barista egyből felismer Téged, valamint tudja, mi a kedvenc italod, anélkül, hogy rendeltél volna. Az ilyen ideális kereskedő-ügyfél kapcsolatok legendás ügyfélélményt biztosítanak. Hasonlóképpen, az Ügyfelek ma már elvárják ezeket az élményeket a webáruházadban, a mobilalkalmazásban vagy éppen a közösségi médiában tett online útjuk során is.❤️
A Forrester kutatása szerint a fogyasztók 77%-a választott, ajánlott vagy fizetett többet egy olyan márkáért, amelyik személyre szabott szolgáltatást és / vagy ügyfélélményt nyújt.????
Annak ellenére, hogy az előnyök világosak és egyértelműek, sok vállalkozás küzd a hatékony ügyféléletutak lekövetésével és megvalósításával, a pontos adatgyűjtés és az adatok felhasználásának kihívásai miatt. Csatlakozz Te is az online webinárhoz, hogy megtudd, hogyan lehet legyőzni ezeket az akadályokat, valamint hogyan növelheted ügyfélkapcsolataid színvonalát élvonalbeli, mesterséges intelligencia alapú stratégiákkal.????