Vezesd webshopod sikerre az online marketing erejével: Tanuld meg az alapokat a Konverziómester Marketing Mesterkurzusán!
Ezt a tudást szerezheted meg a
Konverziómester Webshop Marketingkurzusán:
PPC
SEO
Mérj mindent – Marketing mérési rendszerek
E-mail marketing
Marketing folyamatok automatizálása
Webshopodnak fontos alapok: hatékonyság- növelés és vásárlói lojalitás
Közösségi média
Készíts online marketing stratégiát
Kurzusstruktúra
1. rész | Kezdetek és célok |
Sikerút a hajón | |
Mennyi ideig tart szakértővé válni? | |
Tudd, hogy mi a nagy MIÉRTed! | |
A Konverzió Mester kurzus célja | |
Hogyan használd a mesterkurzust? | |
Honnan hová? | |
Neked nem kell egyedül! | |
2. rész | A Tanulás útja és hibák |
Egyéntől a csapatig, a tudás evolúciója | |
Kutatás és tapasztalat szerzés | |
Nem baj, ha tudod, hogy nem tudod | |
Az online marketing Szent Grálja | |
Te pontosan mit értesz az alatt, hogy… | |
Ha tudsz lélegezni, ez is menni fog | |
3. rész | Minden tanulás végső célja a megvalósítás |
Mitől hiteles egy online marketing szakértő? | |
Ki vagyok én, és miért higgy nekem? | |
Lifelong learning az online marketingben | |
A konverzió a legizgalmasabb | |
Az adatvezérelt döntés kulcsa | |
Milyen mentalitás kell a mesterszint eléréséhez? | |
Angolul tanultam és kinyílt a világ előttem | |
A tanulásom számokban | |
Ültesd a tudást gyakorlatba, hogy megtérüljön a befektetésed | |
4. rész | Mindenre van megoldás |
Figyelj és kezdd el a megvalósítást | |
Egyén - idő - csapat a vállalkozás szűk keresztmetszete | |
Nagy hal, kis hal, gyors hal, lassú hal | |
Kiszervezzem, vagy megcsináljam? | |
Gondolkozz rendszerben | |
Ne égesd a pénzed, online marketing okosan | |
5. rész | Legyen rálátásod |
Mikor veszed észre, hogy negatív a ROI? | |
Ne várj a csodára, változtass okosan! | |
Saját marketinges részleg, vagy inkább Ügynökség? | |
Képezd magad megbízható forrásból! | |
6. rész | Online marketing piac, konkurenciák |
Hogyan találod meg a legjobbat… | |
Valódi konkurencia NINCS | |
Szakértők egymás között | |
Hiteles cégek, valódi arcok | |
7. rész | PDCA ciklus a hatékonyságért |
A PDCA ciklus | |
A Konverzió Mester kurzus PDCA ciklusa | |
8. rész | A piackutatás rejtelmei |
Piackutatás új termék esetén | |
Piackutatás már létező termék esetén | |
Én hogyan csináltam… | |
Saját példa 2.0 | |
A TE piackutatásod | |
Piackutatás stabil bevételek esetén | |
Garantált eredmény? | |
9. rész | Az Árazás |
Az olcsóbb a jobb vagy a drágább? | |
Ár-érték arány és üzleti modell | |
Mikor és hogyan emelj árat? | |
Az extrém alacsony és extrém magas ár stratégiája | |
Merd elkérni a szolgáltatásod árát! | |
10. rész | Célcsoport A-Z-ig |
Hogyan találd meg a célcsoportod? | |
Ideális vásárlóból több is lehet | |
Időbe telhet mire kiderül ki a célcsoportod | |
A NEM-optimális vállalkozás stratégia | |
Tanulj a versenytársaidtól! | |
Fektess be pénzt vagy időt! | |
11. rész | Weboldal, webáruház |
Weboldalt csinálj vagy webáruházat? | |
Amikor az is-is a jó megoldás | |
A használhatóság fontosabb, vagy a dizájn? | |
Egy weboldal vagy webáruház soha nincsen készen | |
Az első sarokkő: a betöltődési sebesség | |
Webergonómia fejlesztés lehetőségei | |
12. rész | A forgalomterelés alapjai |
PPC kampányok és a lyukas vödör | |
Google Ads vagy Facebook hirdetés? | |
ROAS nélkül sehová | |
PPC kampányoktól az organikus forgalomig | |
SEO vs PPC, idő vs pénz | |
13. rész | SEO-ról alaposan |
SEO tippek, tévhitek | |
SEO kiszervezzem, vagy ne? | |
Néhány gondolat a referral marketingről | |
14. rész | Kezdj hozzá a méréshez! |
Mit mérjünk? | |
Hogyan mérjük? | |
A kritikus mennyiségű adat | |
Legyen mérési rendszered! | |
Kulisszatitkok: így mérek én | |
Kérj visszajelzést! | |
15. rész | A visszatérő vásárló |
A legfontosabb KPI-ok webhoptulajdonosoknak | |
Ügyfélélmény, upsell, cross sell | |
Mi így csináljuk: a csomagajánlat | |
A marketingpszichológia biztos alap, amire építhetsz | |
E-mail marketing és saját mobilapplikáció | |
Neked már van mobilapplikációd? | |
16. rész | Az örökzöld e-mail |
A profi e-mail marketing alapjai | |
Optimalizáld a levélküldési gyakoriságot! | |
Kezdő e-mail marketingezők részére | |
Hogyan tartsd életben a listád? | |
Válaszd ki Te a megfelelő szoftvert! | |
17. rész | Teremts Pénzt és Időt! |
A vásárlód problémája | |
Az online marketing legnagyobb haszna | |
18. rész | Hatékonyságnövelő automatizáció |
Automatizálj, növeld a hatékonyságod! | |
Lásd át a folyamataid! | |
19. rész | A rendszer elemei |
Mindennek az alapja a rendszer | |
Kezdő lépések: weboldal, webáruház | |
E-mail marketing szoftver | |
Feliratkozók gyűjtése | |
Bankkártyás fizetés | |
Projektkezelő szoftverek | |
Naptár, ami mindig kéznél van | |
Rendszerelemek integrációja | |
Rendszerépítés PDCA ciklussal | |
20. rész | Változz a változással |
Csak a változás örök | |
Tanulj és nyújts minőségi szolgáltatást! | |
Az online marketing sablon | |
21. rész | Közösségi média |
Fontos jelen lenni? | |
Melyik felületet használjam? | |
22. rész | Videomarketing: on |
Megkönnyíti a kommunikációt | |
Ha kényelmetlen kamera elé állni | |
Csak kezdd el! | |
Elsőre mindenkinek nehéz | |
Youtube vagy Tiktok? | |
Ahogyan én tapasztaltam | |
23. rész | Inspiráló sikersztorik |
Sikersztori: építőipari cég | |
Sikersztori: állateledel webshop | |
Sikersztori: e-commerce revolution | |
Nem sikersztori: a konklúzió |
MIÉRT ÉRDEMES TŐLEM TANULNOD
Király Krisztián online marketing és e-kereskedelmi szakértő, az Ecommerce Revolution szakmai mentora, az Év Webshopja Verseny Zsűrijének 2 éven keresztül volt a tagja, a Konverzió Mester online marketing ügynökség alapítója és vezetője, valamint a LEAPP Creators megálmodója.
A szakmája a szenvedélye: 19 nemzetközi minősítéssel és szakvizsgával rendelkezik az online marketing különböző területein. Nem csak dolgozik benne, hanem tanítja is, rendszeresen tart előadásokat nagyobb rendezvényeken és szakmai konferenciákon. Volt már meghívott előadó a Magyar Marketing Fesztiválon és az Ecommerce Expo-n is.
Legújabb víziója, hogy a LEAPP Creators technológiájának köszönhetően, a magyar webshopok számára is elérhetővé tegye az Ecommerce jövőjét, a mobil applikációt.
MESTERKURZUS MUNKAFÜZET
De ez még nem minden. Mivel én is a “learning by doing” gondolkodásmód híve vagyok, nem is volt kérdés számomra, hogy a Konverzió Mesterkurzushoz készítünk egy külön Munkafüzetet is. Hiszen pont az online marketing területén hatványozottan igaz: szuper, ha ismered elméletben, de mit érsz vele, ha nem implementálod a gyakorlatban? Egy 27 oldalas Munkafüzetet állítottunk össze Neked, tele kérdésekkel és feladatokkal, hogy azonnal tudd hasznosítani a gyakorlatban is, amiket hallasz az oktató videókban. Ezt a Munkafüzetet megkapod tőlem AJÁNDÉKBA, teljesen függetlenül attól, melyik csomagot kéred.
⬇Itt egy rövid kis kivonat belőle, nézz bele, lapozd át⬇
MIT MONDANAK RÓLAM AZOK, AKI MÁR DOLGOZTAK VELEM
Beerselection
A jó sörök szakértői
Somogyi Róbert
Bio Zoo
Tomán József
céghatékonyságnövelő specialista
Körmöczi-Kriván Péter
író és magabiztosság tréner
Czár Gina és Czár Iván
Czár Ékszer webáruház
Weisz Tamás
Sziget-Szer Kft.
Dr Pető Bence
könyvmarketing szakértő
Krisztiánnal és a Konverzió Mester Kft. csapatával 2020. óta dolgozunk együtt. Az első év „az alapok” lerakásáról szólt: egy új weboldalt építettünk fel, új mindent átfogó online marketing stratégiát alkottunk meg és kiépítettük CRM rendszerünket is.
Mindent egy mérési rendszerbe helyeztünk, így folyamatosan tudunk optimalizálni és finomhangolni. A közös munkának köszönhetően már korábban is nagyon szép eredményeket értünk el, pl.:
- drasztikusan megnőtt az árajánlatkérések száma, ezért új munkatársakat kellett felvennünk
- oldalunk organikus forgalma csak az utóbbi 12 hónap alatt 178%-kal nőtt
- profi CRM rendszerünkben mindent dokumentálunk, így egyértelműek a munkafolyamatok és pontosan tudjuk, kik az érdeklődők és kik a vásárlók, illetve melyik Ügyfelünknél hol tart a megrendelési vagy a kivitelezési folyamat
Az igazán kiugró eredmény azonban a tavalyi évben jött el: cégünk éves árbevétele 2,5-szeresére nőtt!
Romvári Zoltán
Ügyvezető és tulajdonos, RS Ablak
MENNYIBE KERÜL?
Vajon mennyit ér meg Neked ez a Mesterkurzus? Mennyi pénzt és időt spórolsz meg magadnak, ha megszerzed ezt a tudást?
Nézhetjük abból a szempontból, hogy én több száz vagy inkább több ezer órányi tanulást és munkát fektettem bele, hogy összegyűjtsem és megszerezzem ezeket a tapasztalatokat. Ahogyan a Mesterkurzus egyik videójában is elmesélem, én csak a “hivatalos” kurzusokra (ahol kaptam egy Certificate-t a végén) több mint 3 millió forintot költöttem el eddig. De mondhatnám azt is, hogy volt olyan Ügyfelem, akinek megmutattam feketén-fehéren, hogy minden hónapban kb. 150 000,- Ft-ot dob ki az ablakon hirdetésekre, vagyis neki 1 év alatt kb. 1,8 millió forintot jelentett pluszban, hogy megtanítottam, hol és milyen számokat figyeljen.
Valószínűleg Te is ismered a jelenlegi piaci árakat. A 30 ezer forintos óradíj ma már teljesen átlagosnak mondható egy profi (!) online marketinges munkája tekintetében. Nálam is ennyi a konzultációs óradíj.
Ha szeretnéd, hogy valaki 6 órán keresztül foglalkozzon Veled és a Cégeddel / Webáruházaddal, az így legalább 180 000,- forintba kerülne Neked.
Ennél mindegyik Csomag kevesebbe kerül, de sokkal többet tartalmaz:
TUDÁS CSOMAGOK
Ahogyan azt a Konverzió Mester Kurzus egyik videójában is őszintén elmesélem Neked, én több ezer (!) órányi tanulást, és még több munkát és szakmai tapasztalatot, munkaórát fektettem bele, hogy megszerezzem ezt a tudást, amit most egy közel 6 órás Mesterkurzus formájában adok át Neked.
Mondhatnám úgyis: ez a kvintesszenciája mindannak, amit az utóbbi években tanultam és tapasztaltam a szakmai pályafutásom során.
Ezért is vagyok annyira biztos benne, hogy ez számodra is értéket ad.
Ezért is merek rá 100%-os Garanciát vállalni – 30 napig.
Vagyis amennyiben elvégzed a Mesterkurzust (erre 30 nap biztosan elegendő lesz), megnézed az összes videóját, és úgy találod, hogy nem tanultál belőle semmi újat, nem mutattam vagy mondtam Neked semmi hasznosat, akkor kérdés nélkül visszafizetem Neked a Mesterkurzus teljes árát. Nincs vita, nincs kérdés. Pont.