Email marketing: Tényleg működik még 2025-ben is?🔥
Az email marketing napjainkban is az egyik legnépszerűbb kommunikációs csatorna, pedig már közel 3 évtizede használják. Mélyen beleástuk magunkat a legújabb statisztikákba és trendekbe, hogy választ találjunk a kérdésre: még
Webshopod növekedésének kulcsa: építs erős Vásárlói Elköteleződést – mutatjuk hogyan
A Vásárlóid megismerése hasonlít ahhoz, mintha a párkapcsolatunkat építenénk❤️. Azonban az Ügyfelek megismerése lényegesen könnyebb feladat. Ahogy a vásárlói elvárások folyamatosan változnak, most van itt az ideje, hogy a márkák felmérjék,
A Victoria’s Secret fehérnemű márka E-commerce sikere a SALESmanago-val
Az online kereskedelem világa dinamikusan fejlődik, és a verseny egyre élesebb. Hogyan maradhat versenyképes a Te webshopod? Erre mutatunk egy kiváló példát a Victoria’s Secret marketing automatizációs stratégiájával, amely nemcsak látványos növekedést,
Webáruház Ügyfélkapcsolati Platform: Az adatok perszonalizációjának következő szintje
Te ismered a különbséget a Customer Engagement Platform (Ügyfélkapcsolat-kezelő Platform) és a Customer Data Platform (Ügyféladat-kezelő Platform) között? Lehet, hogy olvastál már a Customer Data Platformokról, például valamelyik korábbi cikkünkben. Egy
Converse Sikersztori
Te is keresed az utat ahhoz, hogy hogyan tudnád fellendíteni a webshopod értékesítési számait és eredményeit?📈A Converse története talán éppen az, amit ismerned kell! Az ikonikus cipőmárka az Orbico franchise
Így készítsd fel webshopod egy sütik nélküli világra 🍪
Ha nem hallottál még a harmadik féltől származó adatok / sütik (ún. third party cookies) fogalmáról, valószínűleg az elmúlt 2 évet egy különösen kényelmes kő alatt töltötted.🙈Ne aggódj! Hadd adjunk
Bevételnövekedés automatizált E-mailekkel: a KrakVet kiugró sikere
A KrakVet, egy piacvezető kisállateledel kereskedés Lengyelországban. 2006-ban indultak és gyorsan váltak népszerűvé a gazdik körében, ezáltal sikeressé a kisállateledel e-kereskedelemben. 🐶Az egyre bővülő vásárlói bázis és a növekvő nemzetközi jelenlét
CDP vs CRM vs DMP – Melyik hozza a legtöbb profitot a webáruházadnak?
Ebben a cikkben részletesen bemutatjuk a klasszikus CRM szoftverek fájdalom pontjait, esetleges hiányosságait, és megmutatjuk, hogyan oldja meg mindezt a CDP, ezáltal is leegyszerűsítve a marketing erőfeszítéseket, és megnyitva az
🤯Mi az a Customer Data Platform? A CDP dióhéjban
A három részes „CDP dióhéjban” cikk sorozatban bemutatjuk a Customer Data Platform (CDP) alapjait: mi is ez, miben különbözik a régi rendszerektől, miért jobb, és ami a legfontosabb – hogyan