Így segítenek a Termék Kollekciók, hogy még többet adj el a webshopodban

Webáruház-tulajdonosként biztosan szembesültél már azzal, hogy az ügyfelek figyelmét nehéz megszerezni és megtartani. A mai adatokkal telített piacon hatékony megoldásokra van szükség, hogy kitűnj a versenytársak közül. A SALESmanago termékkollekciói

Így növelte a legnagyobb írországi táplálékkiegészítő webshop 15%-kal a bevételét 

A webshopok világa állandóan változik. A verseny pedig egyre élesebb. Webáruház tulajdonosként kulcsfontosságú, hogy naprakész marketing eszközökkel és stratégiákkal lépj Te is előre.Írország vezető sport- és táplálékkiegészítő webáruháza, a Discount

Google Ads gyorstalpaló: Így lesz sikeres a hirdetésed

Mit akarnak az Ügyfelek, ha szóba kerül a Google Ads? Ésszerűen költeni, látványos eredményeket elérni és dinamikusan fejlődni – ha van rá mód, akkor tegnapra.😊A rendszer működése azonban rendkívül összetett,

Hogyan változtatta meg az ISUZU a digitális értékesítés játékszabályait?

Az Isuzu Benelux SA Polska, a japán ISUZU Motor LTD hivatalos viszonteladója, egy globálisan elismert cég, amely dízelmotorok, teherautók és buszok gyártásában piacvezető. Lengyelországi tevékenységük során a pick-up alkatrészek és

Email marketing: Tényleg működik még 2025-ben is?🔥

Az email marketing napjainkban is az egyik legnépszerűbb kommunikációs csatorna, pedig már közel 3 évtizede használják. Mélyen beleástuk magunkat a legújabb statisztikákba és trendekbe, hogy választ találjunk a kérdésre: még

Webshopod növekedésének kulcsa: építs erős Vásárlói Elköteleződést – mutatjuk hogyan

A Vásárlóid megismerése hasonlít ahhoz, mintha a párkapcsolatunkat építenénk❤️. Azonban az Ügyfelek megismerése lényegesen könnyebb feladat. Ahogy a vásárlói elvárások folyamatosan változnak, most van itt az ideje, hogy a márkák felmérjék,

A Victoria’s Secret fehérnemű márka E-commerce sikere a SALESmanago-val

Az online kereskedelem világa dinamikusan fejlődik, és a verseny egyre élesebb. Hogyan maradhat versenyképes a Te webshopod? Erre mutatunk egy kiváló példát a Victoria’s Secret marketing automatizációs stratégiájával, amely nemcsak látványos növekedést,

Webáruház Ügyfélkapcsolati Platform: Az adatok perszonalizációjának következő szintje

Te ismered a különbséget a Customer Engagement Platform (Ügyfélkapcsolat-kezelő Platform) és a Customer Data Platform (Ügyféladat-kezelő Platform) között? Lehet, hogy olvastál már a Customer Data Platformokról, például valamelyik korábbi cikkünkben. Egy

Converse Sikersztori

Te is keresed az utat ahhoz, hogy hogyan tudnád fellendíteni a webshopod értékesítési számait és eredményeit?📈A Converse története talán éppen az, amit ismerned kell! Az ikonikus cipőmárka az Orbico franchise