🔥Black Friday 2024: adatvezérelt stratégia és növekedés🚀

Online Webinárium, 2024.10.29. 14:00 órától

Regisztrálok

Növeld a Webáruházad eladásait a Black Friday ideje alatt: Mesteri Stratégiák az Omnichannel Kampányokhoz!

Csatlakozz az online webinárhoz és:

  • Tanuld meg, hogyan maximalizálhatod a profitot az év egyik legforgalmasabb vásárlási időszakában
  • Fedezd fel, hogy az adatok mélyebb szintű elemzésének köszönhetően, hogyan ismerheted meg még jobban a Vásárlóidat, és az ő igényeiket
  • Mindezt a valódi üzleti életből hozott, AI-alapú, konkrét példákon és esettanulmányokon keresztül

Előadó
Király Krisztián
Online Marketing és E-commerce Szakértő, a Konverzió Mester alapítója és vezetője, SALESmanago Partner

Mit fogsz megtanulni?​

  • Mik azok a kulcsfontosságú stratégiák, amelyek segítenek hatékonyan növelni a webshopod eladásait a Black Friday időszakában?
  • Technológiák és trendek: hogyan kezelheted hatékonyan az omnichannel kampányokat, és hogyan maximalizálhatod a kommunikáció személyre szabását?
  • Hogyan aknázhatod ki a meghosszabbított értékesítési időszak potenciálját, ha a marketingtevékenységeidet a fogyasztói elvárások változásához igazítod?
  • Gyakorlati tippek: Konkrét példák és esettanulmányok, amelyekkel azonnal növelheted az ügyfélélményt és a lojalitást.
  • Kérdezz-felelek szekció: Kérdéseidre közvetlen válaszokat kaphatsz a szakértőtől.

Miért érdemes részt venned?

A Black Friday már nem csupán egy 1 napos “őrület” – gyakorlatilag egy teljes hét lehetőséget jelent Neked, és utat nyit a téli vásárlási szezon számára. A Vásárlók azonban egyre igényesebbek – ismerd meg, hogyan felelhetsz meg az elvárásaiknak, és szerezhetsz ezzel igen komoly versenyelőnyt. A ROI Neked is számít – tanuld meg, hogyan maximalizálhatod a befektetési megtérülést a csúcsidőszak alatt!

Fogyasztói Tudatosság: Magyarországon is egyre inkább megfigyelhető, hogy a fogyasztók egyre tudatosabb döntéseket hoznak a Black Friday vásárlásaikkal kapcsolatban, keresik az igazi kedvezményeket és gyakran előre megtervezik, mit szeretnének vásárolni.

Kihívások: a Vásárlók néha panaszkodnak a túlárazás előtti leértékelésekre vagy arra, hogy a kedvezmények mögött nincsenek valódi árengedmények. Ezen kívül a megnövekedett forgalom logisztikai kihívásokat is okozhat a szállítási és készletkezelési problémák miatt.

Ezek a cégek már ismerik és alkalmazzák a gyakorlatban az adatvezérelt stratégia előnyeit:

Szerinted érdemes tőlük ellesni pár taktikát? 🙂

Ne hagyd ki az esélyt, hogy Te is megértsd az összefüggéseket, és adatvezérelt döntéseket tudj hozni a Webáruházad hosszútávú sikere érdekében - Jelentkezz most!

Jelentkezem