🔥Black Friday 2024: adatvezérelt stratégia és növekedés🚀
Online Webinárium, 2024.10.29. 14:00 órától
RegisztrálokNöveld a Webáruházad eladásait a Black Friday ideje alatt: Mesteri Stratégiák az Omnichannel Kampányokhoz!
Csatlakozz az online webinárhoz és:
- Tanuld meg, hogyan maximalizálhatod a profitot az év egyik legforgalmasabb vásárlási időszakában
- Fedezd fel, hogy az adatok mélyebb szintű elemzésének köszönhetően, hogyan ismerheted meg még jobban a Vásárlóidat, és az ő igényeiket
- Mindezt a valódi üzleti életből hozott, AI-alapú, konkrét példákon és esettanulmányokon keresztül

Előadó
Király Krisztián
Online Marketing Ă©s E-commerce SzakĂ©rtĹ‘, a KonverziĂł Mester alapĂtĂłja Ă©s vezetĹ‘je, SALESmanago Partner
Mit fogsz megtanulni?​
- Mik azok a kulcsfontosságĂş stratĂ©giák, amelyek segĂtenek hatĂ©konyan növelni a webshopod eladásait a Black Friday idĹ‘szakában?
- Technológiák és trendek: hogyan kezelheted hatékonyan az omnichannel kampányokat, és hogyan maximalizálhatod a kommunikáció személyre szabását?
- Hogyan aknázhatod ki a meghosszabbĂtott Ă©rtĂ©kesĂtĂ©si idĹ‘szak potenciálját, ha a marketingtevĂ©kenysĂ©geidet a fogyasztĂłi elvárások változásához igazĂtod?
- Gyakorlati tippek: Konkrét példák és esettanulmányok, amelyekkel azonnal növelheted az ügyfélélményt és a lojalitást.
- Kérdezz-felelek szekció: Kérdéseidre közvetlen válaszokat kaphatsz a szakértőtől.
Miért érdemes részt venned?
A Black Friday már nem csupán egy 1 napos “Ĺ‘rĂĽlet” – gyakorlatilag egy teljes hĂ©t lehetĹ‘sĂ©get jelent Neked, Ă©s utat nyit a tĂ©li vásárlási szezon számára. A VásárlĂłk azonban egyre igĂ©nyesebbek – ismerd meg, hogyan felelhetsz meg az elvárásaiknak, Ă©s szerezhetsz ezzel igen komoly versenyelĹ‘nyt. A ROI Neked is számĂt – tanuld meg, hogyan maximalizálhatod a befektetĂ©si megtĂ©rĂĽlĂ©st a csĂşcsidĹ‘szak alatt!


Fogyasztói Tudatosság: Magyarországon is egyre inkább megfigyelhető, hogy a fogyasztók egyre tudatosabb döntéseket hoznak a Black Friday vásárlásaikkal kapcsolatban, keresik az igazi kedvezményeket és gyakran előre megtervezik, mit szeretnének vásárolni.
KihĂvások: a VásárlĂłk nĂ©ha panaszkodnak a tĂşlárazás elĹ‘tti leĂ©rtĂ©kelĂ©sekre vagy arra, hogy a kedvezmĂ©nyek mögött nincsenek valĂłdi árengedmĂ©nyek. Ezen kĂvĂĽl a megnövekedett forgalom logisztikai kihĂvásokat is okozhat a szállĂtási Ă©s kĂ©szletkezelĂ©si problĂ©mák miatt.
