🔥Black Friday 2024: adatvezérelt stratégia és növekedés🚀

Online Webinárium, 2024.10.29. 14:00 órától

Regisztrálok

Növeld a Webáruházad eladásait a Black Friday ideje alatt: Mesteri Stratégiák az Omnichannel Kampányokhoz!

Csatlakozz az online webinárhoz és:

  • Tanuld meg, hogyan maximalizálhatod a profitot az Ă©v egyik legforgalmasabb vásárlási idĹ‘szakában
  • Fedezd fel, hogy az adatok mĂ©lyebb szintű elemzĂ©sĂ©nek köszönhetĹ‘en, hogyan ismerheted meg mĂ©g jobban a VásárlĂłidat, Ă©s az Ĺ‘ igĂ©nyeiket
  • Mindezt a valĂłdi ĂĽzleti Ă©letbĹ‘l hozott, AI-alapĂş, konkrĂ©t pĂ©ldákon Ă©s esettanulmányokon keresztĂĽl

Előadó
Király Krisztián
Online Marketing és E-commerce Szakértő, a Konverzió Mester alapítója és vezetője, SALESmanago Partner

Mit fogsz megtanulni?​

  • Mik azok a kulcsfontosságĂş stratĂ©giák, amelyek segĂ­tenek hatĂ©konyan növelni a webshopod eladásait a Black Friday idĹ‘szakában?
  • TechnolĂłgiák Ă©s trendek: hogyan kezelheted hatĂ©konyan az omnichannel kampányokat, Ă©s hogyan maximalizálhatod a kommunikáciĂł szemĂ©lyre szabását?
  • Hogyan aknázhatod ki a meghosszabbĂ­tott Ă©rtĂ©kesĂ­tĂ©si idĹ‘szak potenciálját, ha a marketingtevĂ©kenysĂ©geidet a fogyasztĂłi elvárások változásához igazĂ­tod?
  • Gyakorlati tippek: KonkrĂ©t pĂ©ldák Ă©s esettanulmányok, amelyekkel azonnal növelheted az ĂĽgyfĂ©lĂ©lmĂ©nyt Ă©s a lojalitást.
  • KĂ©rdezz-felelek szekciĂł: KĂ©rdĂ©seidre közvetlen válaszokat kaphatsz a szakĂ©rtĹ‘tĹ‘l.

Miért érdemes részt venned?

A Black Friday már nem csupán egy 1 napos “Ĺ‘rĂĽlet” – gyakorlatilag egy teljes hĂ©t lehetĹ‘sĂ©get jelent Neked, Ă©s utat nyit a tĂ©li vásárlási szezon számára. A VásárlĂłk azonban egyre igĂ©nyesebbek – ismerd meg, hogyan felelhetsz meg az elvárásaiknak, Ă©s szerezhetsz ezzel igen komoly versenyelĹ‘nyt. A ROI Neked is számĂ­t – tanuld meg, hogyan maximalizálhatod a befektetĂ©si megtĂ©rĂĽlĂ©st a csĂşcsidĹ‘szak alatt!

Fogyasztói Tudatosság: Magyarországon is egyre inkább megfigyelhető, hogy a fogyasztók egyre tudatosabb döntéseket hoznak a Black Friday vásárlásaikkal kapcsolatban, keresik az igazi kedvezményeket és gyakran előre megtervezik, mit szeretnének vásárolni.

Kihívások: a Vásárlók néha panaszkodnak a túlárazás előtti leértékelésekre vagy arra, hogy a kedvezmények mögött nincsenek valódi árengedmények. Ezen kívül a megnövekedett forgalom logisztikai kihívásokat is okozhat a szállítási és készletkezelési problémák miatt.

Ezek a cégek már ismerik és alkalmazzák a gyakorlatban az adatvezérelt stratégia előnyeit:

Szerinted érdemes tőlük ellesni pár taktikát? 🙂

Ne hagyd ki az esélyt, hogy Te is megértsd az összefüggéseket, és adatvezérelt döntéseket tudj hozni a Webáruházad hosszútávú sikere érdekében - Jelentkezz most!

Jelentkezem