🔥Black Friday 2024: adatvezérelt stratégia és növekedés🚀
Online Webinárium, 2024.10.29. 14:00 órától
RegisztrálokNöveld a Webáruházad eladásait a Black Friday ideje alatt: Mesteri Stratégiák az Omnichannel Kampányokhoz!
Csatlakozz az online webinárhoz és:
- Tanuld meg, hogyan maximalizálhatod a profitot az év egyik legforgalmasabb vásárlási időszakában
- Fedezd fel, hogy az adatok mélyebb szintű elemzésének köszönhetően, hogyan ismerheted meg még jobban a Vásárlóidat, és az ő igényeiket
- Mindezt a valódi üzleti életből hozott, AI-alapú, konkrét példákon és esettanulmányokon keresztül
Előadó
Király Krisztián
Online Marketing és E-commerce Szakértő, a Konverzió Mester alapítója és vezetője, SALESmanago Partner
Mit fogsz megtanulni?
- Mik azok a kulcsfontosságú stratégiák, amelyek segítenek hatékonyan növelni a webshopod eladásait a Black Friday időszakában?
- Technológiák és trendek: hogyan kezelheted hatékonyan az omnichannel kampányokat, és hogyan maximalizálhatod a kommunikáció személyre szabását?
- Hogyan aknázhatod ki a meghosszabbított értékesítési időszak potenciálját, ha a marketingtevékenységeidet a fogyasztói elvárások változásához igazítod?
- Gyakorlati tippek: Konkrét példák és esettanulmányok, amelyekkel azonnal növelheted az ügyfélélményt és a lojalitást.
- Kérdezz-felelek szekció: Kérdéseidre közvetlen válaszokat kaphatsz a szakértőtől.
Miért érdemes részt venned?
A Black Friday már nem csupán egy 1 napos “őrület” – gyakorlatilag egy teljes hét lehetőséget jelent Neked, és utat nyit a téli vásárlási szezon számára. A Vásárlók azonban egyre igényesebbek – ismerd meg, hogyan felelhetsz meg az elvárásaiknak, és szerezhetsz ezzel igen komoly versenyelőnyt. A ROI Neked is számít – tanuld meg, hogyan maximalizálhatod a befektetési megtérülést a csúcsidőszak alatt!
Fogyasztói Tudatosság: Magyarországon is egyre inkább megfigyelhető, hogy a fogyasztók egyre tudatosabb döntéseket hoznak a Black Friday vásárlásaikkal kapcsolatban, keresik az igazi kedvezményeket és gyakran előre megtervezik, mit szeretnének vásárolni.
Kihívások: a Vásárlók néha panaszkodnak a túlárazás előtti leértékelésekre vagy arra, hogy a kedvezmények mögött nincsenek valódi árengedmények. Ezen kívül a megnövekedett forgalom logisztikai kihívásokat is okozhat a szállítási és készletkezelési problémák miatt.